تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۱

حمله خونین به معاون آموزش و پرورش فریدونکنار توسط کارمند معترض

مرد کینه‌ جو که گمان می‌کرد همکارش باعث انتقال او به مدرسه‌ای دیگر شده، با سد کردن راه خودروی وی به جان او سوءقصد کرد.
کد خبر: ۲۸۸۳

اخبار معاصر: صبح نهم مهر مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان فریدونکنار تماس گرفت و از زخمی شدن فردی در حوالی مجتمع دریاکنار، خزرشهر خبر داد. ماموران با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند مردی با ضربه‎های چاقو بشدت زخمی شده و غرق در خون کنار خودرویی افتاده است. دقایقی بعد با حضور امدادگران در محل مورد نظر فرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. ماموران به تحقیق از شاهدان حادثه پرداختند که مشخص شد آنها صدای مشاجره و درگیری شنیده اند و زمانی که برای کمک به این مرد شتافته‎اند مردی حدود 40 ساله را مشاهده کردند که سراسیمه در حال فرار است.

حمله خونین به معاون آموزش و پرورش فریدونکنار توسط کارمند معترض

در این مرحله از تحقیقات ماموران مشخصات ظاهری ضارب را به دست آورده و تحقیقات برای دستگیری وی و مشخص شدن هویت مرد زخمی آغاز شد. ماموران در بازرسی از خودروی به جا مانده در محل حادثه مدارک شناسایی به دست آوردند که نشان می داد مرد زخمی یکی از معاونان آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار است. با مشخص شدن هویت وی، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

ماموران سپس به تحقیق از همکاران فرد مصدوم پرداختند که معلوم شد چند روز قبل یکی از کارکنان اداره به دلیل تخلف های اداری از محل کارش منتقل و به عنوان کارمند در مدرسه ای مشغول کار شده است.

در ادامه تحقیقات این فرد به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرارگرفت و ساعاتی بعد دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهارات متناقضی بیان کرد و مدعی شد: به دلیل برخی مشکلات از اداره آموزش و پرورش اخراج و با تعدیل حکم به یکی از مدارس منتقل شدم و گمان می کردم این اتفاق توسط معاون آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار رخ داده است. بنابراین از وی کینه به دل گرفتم و روز حادثه زمانی که این مرد در حال رفتن به اداره بود در میان راه خودرویش را متوقف کردم و او را از درون خودرویش پایین آوردم و با چاقویی که همراه داشتم ضربه‎هایی به وی زدم تا او را به قتل برسانم که موفق نشدم.

برای متهم قرار قانونی صادر و او روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد. تحقیقات تکمیلی از وی در حالی ادامه دارد که فرد مصدوم هنوز در بیمارستان بستری است و خوشبختانه خطر مرگ او را تهدید نمی‎کند و از این سوءقصد جان سالم به در برده است تا به محض بهبودی نسبی با متهم در مواجهه حضوری قرار گیرد.


انتهای پیام/

منبع: جام جم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز