تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

دیدار مدیران روابط عمومی موسسات با مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی

ضرورت یکپارچه‌سازی ظرفیت‌های رسانه‌ی سازمان سینمایی
کد خبر: ۳۳۲۹۸

دیدار مدیران روابط عمومی موسسات با مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی معاصر، مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی در جلسه‌ای مشترک با مدیران روابط عمومی‌ زیرمجموعه سازمان سینمایی به  تبیین راهبرد رسانه‌ای سازمان و لزوم شکل‌گیری فعالیت‌های منسجم و شبکه‌ای در حوزه ارتباطات پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در این جلسه یزدان عشیری گفت: هدف اصلی ما در سازمان سینمایی «یکپارچه‌سازی روابط عمومی‌های زیرمجموعه» و اقدام هماهنگ و همسو است.  وی با بیان اینکه«عدم هم‌افزایی» موجب آسیب به مجموعه‌ها می‌شود، ادامه داد: باید توجه داشت که در صورت یکپارچه‌سازی و تجمیع ظرفیت‌های بخش‌های مختلف می‌توانیم کارآمدتر و موثرتر واقع شویم.

مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیر کل روابط عمومی خاطرنشان کرد: در صورت هم‌افزایی و مشارکت بین سازمانی کمک می‌کند تا نقصان‌ها و خلاء‌ها جبران شود. عشیری ادامه داد: نگاه ما در سازمان سینمایی پرهیز فعالیت جزیره‌ای ، شبکه‌سازی و یکپارچه‌سازی امور است تا با این نگاه به الگو و مدل مدیریتی برسیم که اطلاع رسانی فراگیر، روان، آسان و سریع محقق شود.

وی در پایان ادامه داد: موسسات و زیرمجموعه‌ها، متولی و بانی رویدادهای و اتفاقات سینمایی مجزایی هستند که لازم است با تعامل، همپوشانی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها فضای مناسبی برای آن‌ها رقم بخورد. البته، باید راهکارهایی در جهت تقویت یکدیگر ارائه دهیم.

مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی تصریح کرد: شایسته است با تعامل و مساعدت همه مدیران موسسات، معاونت‌ها و ادارات سازمان سینمایی در راستای تحقق افق ترسیم شده از سوی آقای دکتر خزاعی ریاست محترم سازمان برای « بازسازی انقلابی سینما» در ساختار و معماری نوین از همه توانمندی برای ترمیم فضا و شرایط مناسب به نفع سینمای ایران ایران استفاده کنیم.

در این دیدار میلاد شکرخواه مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، محدثه واعظی پور مدیر روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مسعود مدرسی مدیر روابط عمومی انجمن سینمای جوانان و سپیده حیدرآبادی مدیر روابط عمومی موزه سینمای ایران حضور داشتند و هرکدام نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را بر حسب وظایفی که در مجموعه‌ها دارند، بیان کردند.  در پایان این دیدار مقرر شد تا این جلسات با مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی ادامه‌دار باشد. 

منبع: سازمان سینمایی     

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز