تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۰.۷۹°
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

بردیا سعادت به تیم "تاپ والی سیسترنا" ایتالیا پیوست

باشگاه تاپ والی سیسترنا ایتالیا و رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که بردیا سعادت پشت‌خط‌زن جوان والیبال ایران به این تیم پیوسته است.
کد خبر: ۳۴۵۱۹
بردیا سعادت به تیم


 سعادت که متولد سال ۸۱ بوده با قد ۲۰۵ در سال ۲۰۲۱ توسط ولادیمیر آلکنو به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد و در لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال برابر روسیه اولین بازی ملی خود را انجام داد.  سعادت در سال گذشته در لیگ صربستان و برای تیم نیش بازی کرد و توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.  پس از عملکرد خوب در لیگ صربستان این بازیکن توانست  تیم مودنا را مجاب کند تا با او قراردادی ۳ ساله امضا کرده و او را به خدمت بگیرد اما ملی پوش والیبال ایران با پرداخت ۴۰ هزار یورو از این تیم جدا شده و به تیم ویکستورم کره جنوبی پیوست.  سعادت زمان زیادی در کره جنوبی حضور نداشت و تصمیم گرفت که با این تیم کره ای فسخ کند.

سعادت در اولین مصاحبه خود پس از پیوستن به تیم تاپ والی سیسترنا گفت: بسیار خوشحالم که در ایتالیا بازی می کنم و این فرصت را دارم که در قوی ترین لیگ جهان شرکت کنم.  نمی توانم صبر کنم تا به گروه بپیوندم و با دوستان جدیدم آشنا شوم. من تمایل زیادی برای شروع بازی در سوپرلیگا و رقابت با قهرمانان بزرگ دیگر تیم ها دارم اما مهمتر از همه برای من، رسیدن به موفقیت با سیسترنا است.
انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز