تهران ۱۶.۹۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۰

فال روزانه: فال امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰

.فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کندفال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۴۸۵۹
فال روزانه: فال امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰


 فال روزانه فروردین (فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )

 لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.

یک شادمانی غیرمترقبه در راه داری. ترس یا تردیدی که مدتی ذهن و فکرت را مشغول کرده بود، به زودی برطرف خواهد شد و تو به آرامش می‌رسی.

امروز شور و هیجانتان خیلی زیاد شده است و اگر نتوانید کاری هیجان انگیز انجام دهید ناراحت و ناامید خواهید شد. متاسفانه شما قبل از اینکه حتی بدانید چه هدفی دارید ، باید کارهایی را انجام دهید که بتوانید کمی موتور خود را شارژ کنید. پس برنامه ریزی کردن قبل از اینکه تسلیم بشوید عاقلانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید.

اگر ناراحت و افسرده هستید، دلیلش خود شمایید. شما باید سعی کنید که نگاهتان را به مسایل تغییر دهید. بدبینی را کنار بگذارید و به نیمه پر لیوان نگاه کنید. با مثبت اندیشی خوشبختی را به سمت خود جذب می کنید. در مورد رابطه عاطفی تان، رویاپردازی را کنار بگذارید و چشم هایتان را روی واقعیت باز کنید. اگر چه ممکن است که دانستن برخی حقایق شما را ناراحت کند اما در نهایت ارزشش را دارد. امروز فرصت صحبت با فردی که بدان علاقه دارید برایتان فراهم می شود، بنابراین هر چه در دل دارید را صادقانه به زبان آورید. برای گذشتن از مرزی باید حواستان را بیشتر جمع کنید. شخصی با موافقتش برای همکاری، باری از روی دوشتان بر می دارد. مبلغی به دستتان می رسد. برای کسی که برای ناراحتی شما ارزش قائل نیست، خودتان را کوچک و هلاک نکنید. هر حرفی که می شود به زبان آورد نباید حتما گفت. قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامش‌تان بردارید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. برای حل مشکلات اعضای خانواده پیش‌قدم شوید. امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید و در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواس‌تان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری نمایید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید.
اگر مراقب نباشی یک دوستی ساده به زودی برایت دردسر ساز می‌شود و در نهایت این جسم و روح توست که آسیب می‌بیند. بهتر است این روزها بیش از حد احساساتت را جریحه‌دار نکنی.

مراقب باش. پس‌انداز بانکی تو سیر نزولی پیدا کرده و هر روز کمتر می‌شود. با این روش تا چند ماه دیگر وضعیت بدی خواهی داشت. در برخی از برنامه‌هایت تجدید نظر کن.

 
فال روزانه اردیبهشت (فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
 

خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق کرد. چون هیچ کدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری که به هدر رفته است!

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

شما به اندازه کافی احتیاط کرده اید؛ حالا وقت این رسیده که به غریزه خود اطمینان کرده و دست به کار بشوید. اگر بیشتر از احساسات عادی تان به حس ششم خود تکیه کنید به مشکل برخواهید خورد ، اما امروز اطلاعات خیلی خوبی را از ضمیر ناخودآگاهتان دریافت می کنید. از غرایز خود چیزی آموختن نوعی تمرین است ، اما شما این روزها به این نوع آگاهی نیاز دارید.

برای ایجاد تغییراتی که در زندگی تان بدان نیاز دارید، حتما لازم نیست که قدمی بزرگ بردارید، قدم های کوچک هم می تواند گاهی تاثیرات بزرگی بر جای بگذارند. از آنجا که شما توانایی برقراری ارتباطی موثر را با دیگران دارید، به سرعت می توانید در راهتان پیشرفت کنید. از این فرصت برای پیشرفت کاری استفاده کنید. به زودی فرصت شغلی که می خواستید برایتان فراهم می شود، آن را از دست ندهید. دوستی شما را دعوت می کند، حتما به او پاسخ مثبت دهید. خواستن توانستن است. قدم اول برای رسیدن به نیت تان باورتان به خودتان است. این روزها دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید. آرامش داشتن کلید غلبه بر این مشکل است. بیهوده خودتان را به خاطر کاری که حاصل و نتیجه ای ندارد به دردسر اضافه نیندازید، وگرنه به خودتان و دیگران بدهکار می شوید.

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و هر خوراکی را نخورید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد.   احتمال ایجاد اختلاف‌نظری میان شما و یکی از اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار وجود دارد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری تبدیل شود و ریشه هرگونه ناراحتی را خشک کنید. عازم سفری هستید و از این سفر دست‌خالی باز نخواهید گشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

درست است که شرایط مالی نگران کننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت کند و میدان را خالی کنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.

 
فال روزانه خرداد ( فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
 


روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یک رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌کند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شکست‌خورده و مایوس است.

حالا که سیاره بخت تان یعنی بهرام جلوه گیری خود را تمام کرده است ، شما با خودتان احساس خودمانی بودن می کنید!! شما امروز باید توانایی های غیر عادی داشته باشید تا بتوانید فراتر از افق دید خود را ببینید و حرف هایی که زده می شود را به طور دقیق بفهمید. اما تنها دانستن حقیقیت کافی نیست ، شما باید بهش عمل هم بکنید. به جای اینکه برای تجزیه و تحلیل کردن به عقب برگردید فقط به مقصد فکر کنید و بعد با کارهایی که انجام می دهید به دنبال هدفتان بروید.

شما فرد یکدنده ای هستید اما اگر نتوانید ایده ها و افکار دیگران را بپذیرید، پس از مدتی زاویه دیدتان محدود می شود که این تنها به ضرر خودتان است. بنابراین ذهن تان را باز و به ایده های دیگران نیز احترام بگذارید. شما قدرت فوق العاده ای برای جذب دیگران دارید. بنابراین نباید بیهوده وقت تان را تلف کنید. فرصت خوبی ست تا برای یک تغییر بزرگ دست به کار شوید. عشق زندگی شما بیش از آنکه فکرش را بکنید به سمت تان تمایل دارد، فقط کافی ست که علاقه تان را به او نشان دهید. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند. اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده، نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر کنید، از سرتان می گذرد. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید. پیش از جواب دادن خوب فکر کنید.

با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید.  می‌خواهید قسمتی از پس‌انداز خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان با این تصمیم مخالف است و مانع شما خواهد شد. اعتمادبه‌نفس سرشاری دارید، اما از این روحیه استفاده کافی را نمی‌برید، از امروز خودتان را دست‌کم نگیرید و به موفقیت‌های بیشتری فکر کنید. خطری در کمین یکی از نزدیکان شماست. اگر نگران سلامتی وجود نازنین ایشان هستید، امروز بیشتر از همیشه مواظب عشق‌زندگی‌تان باشید.

چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند که این فشارها از محل کار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا کنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر کاری را که انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی کجای کار ایراد دارد و در رفع آن بکوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.
 
فال روزانه تیر ( فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
 
آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد که از همین حالا دست به کار شوی. سعی کن روابط خود را با او بیشتر کنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

امروز از دیگران انتظار نداشته باشید تمام دستورات شما را اجرا کنند. حتی اگر فکر می کنید اگر دیگران را در پروژه تان درگیر کنید حس خوبی خواهید داشت ، بهتر است که خودتان مسئولیت هایتان را به عهده بگیرید. تنهایی کار کردن شاید برای شما شرایط ایده آلی نباشد ، اما بهتر از این است که با فرد ناخلفی شراکت کنید.

امروز خودتان را کاملا آزاد بگذارید و تن به کارهایی که بدان ها علاقه ای ندارید، ندهید. این کار به شما اعتماد به نفس زیادی می دهد که می تواند در پیشرفت شما موثر باشد. شما در مواقع ناراحتی هیچ کنترلی بر خودتان ندارید. اما بهتر است که این عادت را ترک کنید چون ممکن است در ناراحتی کاری انجام دهید که جای هیچ برگشتی نداشت باشد. برای هدفی که در کار دارید، همین حالا دست به کار شوید وگرنه فردا دیر خواهد بود. فکر خودتان را مشغول رفتار کسی که در محیط کار به شما فخر می فروشد، نکنید. اصلا به این موضوع اهمیت ندهید. با شخصی دیگر همکاری کنید تا کار بهتری ارائه بدهید. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، ارزشش را دارد. با حفظ احترام، روی خواسته تان پافشاری کنید.

احتمال زیادی وجود دارد که به دندان‌درد یا مشکل گوارشی مبتلا شوید. بیماری را دست‌کم نگیرید و در اولین فرصت با پزشک متخصص مشورت کنید. میان شما و فردی مشاجره‌ای در می‌گیرد، اما این دعوا ختم به خیر خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای رفتار کنید تا کسی از شما بدی به دل نگیرید. به لحاظ مالی افزایش درآمدی را تجربه می‌کنید. اجازه ندهید این افزایش درآمد شما را مغرور کند و به خاطر داشته باشید که همیشه باید پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. لحظه‌هایی سرشار از عشق و شادکامی را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. یکی از اطرافیان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.

پس از موفقیتی مالی که بدست آوردی، در زمینه کاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی کرد. ممکن است دیگران در این باره به تو حسادت کنند اما تو سرت به کار خودت باشد.


فال روزانه مرداد ( فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
 

رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص کنی. همیشه در پی کسی باش که تو را کامل کند نه اینکه موجب سقوط و نزول تو شود.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

امروز شما باید در رفتارتان بازنگری کنید و دلیلی برای اتکا کردن بر آرزوهایتان وجود ندارد. دنبال کردن رویاهایتان همیشه عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام دهید ، اما هم اکنون این موضوع اهمیت بیشتری دارد. امروز در زمان حال حضور داشتن کار سختی است ، برای اینکه شما به رفتارها و اعتقاداتی که پیش از این داشتید عادت کرده اید. در حالیکه گذشته تان را به منظور ساختن جایگاهی برای آینده ترک می کنید ، نترس و جسور باشید.

این که احساس می کنید دیگران با شما سر لج دارند، اشتباه است. اگر ارتباط تان را صمیمی تر و بیشتر کنید، می بینید که سوتفاهمی بیش نیست. مطمئنا کمک گرفتن از دیگران ساده تر از رفتن راهی به تنهایی و امتحان کردن روش آزمون و خطاست. بنابراین امروز برای کمک گرفتن از آها دست به کار شوید. در رابطه عاطفی بهتر است که عواطف خودتان را کنترل کنید. امروز احتیاج دارید که روی مشکلات تان تمرکز کنید. یادتان باشد که رابطه عاطفی نباید شما را محدود کند طوری که احساس کنید در قفسی گیر افتاده اید.  فریب صحبت های فردی را نخورید و از خواسته هایتان کوتاه نیایید، بعضی مسائل قابل مذاکره نیستند. تلخی امروز به مراتب بهتر از زندگی است که هر روزش پر از سختی و غم است. برای رسیدن به خواسته ای مجبور خواهید شد تا از چیزی که دلتان می خواهد، صرف نظر کنید و بگذرید. زخم عمیق بالاخره التیام می یابد.

اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. مشاجره‌ای که با کسی دارید امروز ختم به خیر می‌شود و با این فرد آشتی خواهید کرد. به فکر شکار لحظه‌ها باشید و فرصت‌های امروز را به شرایطی برای افزایش درآمد تبدیل نمایید. نگرانی‌های روزانه را کنار بگذارید و کمی به خودتان استراحت دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید. تغییری را در محل‌کار یا منزل باید انجام دهید، این تغییر را به فال نیک بگیرید. مطمئن باشید اطرافیان از این تغییر استقبال می‌کنند و اتفاق‌های فرخنده‌ای برای شما به دنبال دارد. امروز کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما این کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در سطح کاری ممکن است تماس‌های مهمی برقرار شود که در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.

 

فال روزانه شهریور (فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
 
عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

پیام های پیچیده ای که دریافت می کنید بیشتر تحریکتان می کند که وقتتان را داخل خانه بگذرانید ، در حالی که در فکرتان در دور دست ها سیر می کنید. خوشبختانه امروز از طرف بهرام یعنی سیاره بختتان شور و انرژی زیادی را دریافت می کنید و تحریک می شوید از نظر احساسی به موضوعات مهمی نزدیک شوید که آزادی بیشتری که خواهانش هستید را برایتان به دنبال دارد.

چند وقتی ست که حال خوشی ندارید اما جایی که اصلا انتظارش را ندارید، دری به سوی تان گشوده می شود که زندگی شما را دگرگون می کند. منتظر پیغامی از طرف فردی هستید، به زودی خبر خوبی از زبان او خواهید شنید اما بعد از آن وظیفه شماست که قدم بعدی را بردارید. برای سوال هایی که در ذهن تان بوجود می آید، تا به جواب نرسیدید، دست از تلاش برندارید. یک دورهمی در پیش دارید. حرف هایی را آنجا می شنوید که برایتان تازگی دارد، بهتر است که زود تصمیم نگیرید و محتاطانه قدم بردارید. این هفته برای فروش یا خرید معطل نکنید، هر معامله ای به نفع شماست. به فکر انتقام نباشید، در آئینه پاک دلتان زنگار خواهد نشست. پاکی دلتان را حفظ کنید، آدمها یک روز بالا می نشینند و یک روز پایین. در سرتان افکار بزرگی دارید، خیالتان راحت باشد، به آنها دست می یابید.

از نبود اعتمادبه‌نفس در زندگی رنج می‌برید و فرصت‌ها را یکی‌ پس از دیگری از دست می‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند. امروز فکری به حال افزایش اعتماد‌به‌نفس خود بردارید و قدر موقعیت‌های زندگی را بیشتر بدانید. قصد انجام کار جدیدی را دارید و نقشه‌های زیادی برای این کار جدید کشیده‌اید، اما سرمایه لازم را برای این کار ندارید و از انجام آن می‌هراسید. امروز زمان مناسبی است تا نقشه‌های خود را با دوستان و آشنایان مطرح کنید و به کمک آنها، سرمایه لازم برای انجام این کار مهم را فراهم نمایید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌زندگی‌تان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید. به خاطر داشته باشید که با منفی‌بافی راه به جایی نمی‌برید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و زندگی را با دیدگاهی مثبت ادامه دهید.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

 
فال روزانه مهر (فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
  

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.
شما امروز می خواهید مواظب تمام کسانی که می شناسید باشید ، اما حقیقت این است که اگر این کار را بکنید دیگر نمی توانید به فکر خودتان باشید. فهمیدن اینکه رفتار احمقانه ای دارید سخت است ، ولی وقتی هرچیزی که دارید را به دیگران می بخشید ، لازم است که این موضوع را فهمید!! البته زیاد هم به خودتان سخت نگیرید ، شما به زودی تعادل خود را باز می یابید.

اطرافتان اتفاقات زیادی در حال افتادن است، سعی کنید که از مسائل جزیی و پیش پا افتاده خودتان را دور نگه دارید در غیر این صورت به ضررتان تمام خواهد شد. در رابطه عاطفی خود با مشکلی مواجه شده اید که فکر می کنید راه حلی ندارد. اما این فکر اشتباه است. اگر تلاش لازم را به خرج دهید مطمئنا همه چیز به نفع شما تغییر خواهد کرد. برای به دست آوردن چیزی که می خواهید ناامید نشوید و دست از تلاش برندارید تا به نتیجه برسید. تا زمانی که اجازه بدهید دیگران برایتان تعیین تکلیف کنن، آش همین آش و کاسه همین کاسه است. یک نه بگویید و خودتان را خلاص کنید. مجبور به ترک کسی یا چیزی خواهید شد که امروز برایتان بسیار سخت است، اما خیالتان آسوده، در آینده از این کار بسیار راضی و خوشحال خواهید شد.

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و پرخوری را کنار بگذارید. بیشتر از همیشه حواس‌تان را به انجام کارها جمع کنید چرا که احتمال سهل‌انگاری شما وجود دارد. به خاطر داشته باشید که راه پول و ثروت از میان تلاش و کوشش می‌گذرد. اعضای خانواده در ظاهر رابطه خوبی با هم دارند، اما در باطن وضعیت فرق می‌کند و اختلاف‌نظرهای زیادی را در میان اهل منزل مشاهده می‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت نفاق و دوری میان اهل منزل ایجاد کند و امروز فکری به حال دوستی و صلح در بین اعضای خانواده بردارید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، به نفع شماست که بر اعصاب خود مسلط باشید و اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد. روز عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اید و طعم عشقی شیرین و خاطره‌انگیز را خواهید چشید. زحمت‌هایی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا درآینده دستاوردهای بیشتری از تلاش‌های خود داشته باشید. روحیه‌ای رقابت‌جو دارید و اهل باخت و شکست نیستید، این روحیه را مغتنم بدانید و پیشرفت‌های بیشتری را در زندگی از آن خود کنید.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

فال روزانه آبان ( فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
 

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

مواظب حرف هایی که می زنید باشید!! برای اینکه شما می توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی که بهتان محق شده اند را مجاب کنید ، چرا که شما اکثر اوقات سخت به نتیجه کاری که هنوز عینی و ملموس نیست فکر می کنید. سعی کنید به عقب برگشته و به اطرافیانتان اجازه نفس کشیدن و استراحت کردن بدهید. در این صورت قبل از اینکه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه هایتان به موقع اجرا می شود.

امروز تمرکز لازم را ندارید. از آنجا که ممکن است با تنش های بوجود آمده تصمیماتی اشتباه بگیرید، بهتر است کمی صبر کنید. حال زمان خوبی برای فکر کردن نیست. در رابطه عاطفی تان چیزی از شما پنهان بوده که به زودی برایتان آشکار می شود. اگر چه ممکن است این حقیقت کمی شما را بیازارد اما با گذشت کمی زمان اتفاقات خوب دیگری را به همراه خواهد داشت. اگر می توانید وقت بیشتری را با خانواده تان بگذرانید. آنها این روزها به شما احتیاج زیادی دارند. آرزوی رسیدن به چیزی را دارید و رسیدن به آن را سخت و دشوار می دانید، با کمی صبر و تلاش بیشتر به مقصود خواهید رسید. ملاقات مهمی پیش رو دارید که موجب شادی تان می شود. از خاطره ای فرار می کنید که به هر حال شما را دنبال و آزرده خاطرتان می کند، باید با آن روبرو شوید و از یک مشاور کمک بگیرید.

انسان احساساتی هستید و زود تحت‌تاثیر قرار می‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و واقعیت‌های زندگی را بپذیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش‌ گرفته‌اید از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. فرصتی پیدا می‌کنید تا به کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید.  با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.ض یکی از

برای درآمد بیشتر پلن های مختلفی را روی میز گذاشته ای که قطعا یکی از آنها تو را به نتایج عالی می رساند ناامید نباش و هرگز از دست تلاش برندار فقظ سعی کن بیشتر و بیشتر تمرکز کنی.

 
فال روزانه آذر ( فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
 

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

امروز اهداف بلند مدت تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده اند ، اما لزومی ندارد که آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت های روزانه تان صدق نمی کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده ای است که باعث می شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

شما فرد افراطی هستید، چه در زمینه کار چه روابط عاطفی اما پیشنهاد ما به شما این است که باید در زندگی تان تعادل برقرار کنید. گاهی در کارهایتان زیاده روی می کنید که در نهایت به ضرر خودتان تمام می شود. اگر با دوستی دچار درگیری شده اید، بد نیست که بار دیگر به عقب برگردید و مسائل را از زاویه دید دیگری بررسی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر چیزهایی که بدان ها دید منفی داشتید، در نظرتان مثبت می آید. مثبت اندیشی ریشه موفقیت های آتی تان خواهد بود. اگر بتوانید کاری را که به شما سپرده شده زودتر انجام دهید زمان کافی برای رسیدن به یک کار عقب افتاده خواهید داشت. اجازه ندهید کسی شادی های کوچک شما را با حرف های بیهوده بگیرد. برای شخصی سر به زیر در اطرافتان احترام بیشتری قائل شوید. هر حرف یا کار بی ارزشی را باز نشر نکنید.

یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیندازد. اجازه ندهید این فرد به هدف خود برسد و به ایشان متذکر شوید مسئولیت اشتباه‌های خود را بر عهده بگیرد. نگرانی به جان شما افتاده و مضطرب هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و پس از گذشت مدتی، آرامش جای اضطراب را در دل شما پر خواهد کرد. سودسرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید.   تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ریخته تا امروز را به روزی عاشقانه و خاطره‌انگیز تبدیل کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.
 

فال روزانه دی ( فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
 

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید ، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند وبه نفعتان کار کند ، شاید ، البته فقط شاید! این کار کار خوبی باشد.

امروز دوست دارید که در جمع باشید و با دیگران ارتباط برقرار کنید اما نمی توانید. نگران نباشید زیرا این حالت موقتی است و به زودی برطرف می شود. پس ناامید نشوید و آنچه را که دلتان می خواهد انجام دهید. شاید بد نباشد که کمی تنها باشید. یکی از نزدیکان تان حرفی به شما زده که ناراحت تان کرده است. به جای خیالبافی بهتر است که با زبان خوش علت آن حرف را از خودش بپرسید. به زودی دری از مسایل مالی به روی شما گشوده می شود که خوشحال تان می کند. از سرزنش دیگران ناراحت نشوید، ان ها هم حق دارند در برابر اشتباه شما سرزنش‌تان کنند، شما بهتر است از شکستتان درس بگیرید، تلاشتان را بیشتر کنید تا جبران این شکست را بکنید. امروز اگر توجه و تمرکز کافی روی کاری که انجام می دهید داشته باشید می توانید بسیار مفید واقع شوید.

روز را با انرژی آغاز کرده‌اید، این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه نمایید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. یکی از اعضای خانواده نیازمند مشورت با شما است. تجربه‌ای که در طول سال‌های زندگی‌تان اندوخته‌اید را با این فرد به اشتراک بگذارید و ایشان را از مشورت خود بهره‌مند سازید. امروز چشم‌تان به دلبری پری‌چهره می‌افتد و به او دل می‌بازید. این عشق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. انسان درستکار و با صداقتی هستید، این روحیه‌ها را ادامه دهید و مطمئن باشید که درست‌کاری شما از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند. زحمتی که کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر از همیشه تلاش کنید. وقتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید.  مشاجره‌ای کوچک میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده‌است، امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که از این مشاجره چیزی به دل نگرفته و از شما دلخور نیست.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

 
فال روزانه بهمن (فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
 

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید ، اما ظاهراً نمی توانید از وقت های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید ، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

درست است که بارها تلاش کرده اید و جوابی نگرفته اید اما ناامید نشوید. اگر قدم هایتان را محکم بردارید و با برنامه ریزی پیش بروید، به تمام آرزوهایتان خواهید رسید. راه خودتان را بروید و از این که دیگران شما را تایید نکردند، نگران نشوید. مطمئنا قلب تان به شما دروغ نخواهد گفت. اگر برای ابراز عشق به دنبال فرصتی هستید، حال بهترین زمان است، آن را از دست ندهید. در انتهای روز خبری می شنوید که تصمیمات تان را در مورد موضوعی عوض می کند. دست از پیش داوری بر دارید و به خودتان زمان دهید. حضور شخصی در زندگی تان شما را هیجان زده می کند، بهتر است احساساتتان را کنترل کنید. انجام کاری که به شما سپرده شده بود را فراموش کرده اید، بهتر است برای رفع رجوع متوسل به دروغ نشوید، راستش را بگویید و جبران کنید. کمی به خودتان برسید، استراحت کنید و در تغذیه تان به سلامتتان اهمیت بدهید.

لحظه‌های شادی را سپری می‌کنید و روزی سرشار از شادکامی را در پیش‌رو دارید، از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و اطرافیان و اعضای منزل را در شادی‌های خود شریک نمایید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. امید واهی را کنار بگذارید و به دنبال اتفاق‌های غیرواقع‌بینانه نباشید. در عوض زندگی را با رویکردی جدی و حساب‌شده در پیش بگیرید و اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و رویاهای‌تان ایجاد شود.  مهارت‌های جدیدی را برای پیشرفت در کار و زندگی فرا بگیرید.   توانایی‌های‌تان را ارزیابی کنید و به فکر بهبود نقاط ضعف خود باشید.  اعتماد کافی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید. قبل از اینکه این وضعیت کار را به جای باریک بکشاند، فکری به حال آن بردارید.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.


فال روزانه اسفند ( فال چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ )
 

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

الان زمانی جدی بودن است ، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می کنید که وظایف زیادی دارید ، در حالیکه احساسات و علایقتان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته اید ، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه تان جلوتر بیندازد.

ایده ای کوچک در سر دارید اما تاثیر زیادی بر روند زندگی شما خواهد گذاشت پس آن را نادیده نگیرید. از همین امروز شرایط این روزها برقراری ارتباط مهمترین کلید موفقیت شماست. بنابراین بیشتر از قبل از خانه بیرون آیید و با دوستان تان دیدار کنید. اخیرا دوری از عشق زندگی تان شما را کمی بی حوصله کرده است. برای خودتان زمان بگذارید و تا دیر نشده در مورد آن با شریک زندگی تان صحبت کنید. به فضای شخصی شریک زندگی تان تجاوز نکنید تا او نیز با شما چنین رفتاری نکند. آب در هاون نکوبید و بیهوده بخاطر کاری که حاصلی ندارد خودتان را به دردسر نیندازید!! هر کسی را محرم اسرار خود قرار ندهید. یک اتفاق جالب موجب انبساط خاطر شما و اعضای خانواده تان می شود. کوشش‌تان برای پس انداز نتیجه بخش است و در آینده ای نزدیک از آن بهرمند می شوید.

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد.  از اعتمادبه‌نفس سرشاری که دارید نهایت استفاده را ببرید.  مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند. توجه شما به همسر یا عشق‌زندگی‌تان کم شده و مانند سابق به ایشان عشق‌ نمی‌ورزید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، محبت بیشتری به ایشان داشته باشید و لحظه‌ای از عشق‌ورزی به وی غافل نشوید.

 استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.








منبع: رصد روز

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز