تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

سرقت از حساب بانکی پدرش برای خرید بازی آنلاین

سرهنگ علی عباسی کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: چندروزپیش یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و از برداشت غیرمجاز به مبلغ 70 میلیون ریال از حسابش خبر داد.
کد خبر: ۳۵۰۳۰
سرقت فرزند از حساب بانکی پدرش برای خرید بازی آنلاین


 سرهنگ علی عباسی کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: چندروزپیش یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و از برداشت غیرمجاز به مبلغ 70 میلیون ریال از حسابش خبر داد. بدنبال اظهارات این مرد  پرونده ای در این زمینه تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های تراکنش‌های انجام‌شده مشخص شد مبلغ به سرقت رفته جهت افزایش اعتبار برای ارتقای قابلیت‌ها و تجهیزات جنگی بازی آنلاین "کال اف دیوتی" انجام‌ شده است.
عباسی ادامه داد: با اقدامات تخصصی صورت گرفته متهم که فرزند شاکی پرونده بود، شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا به جرم خود اعتراف کرد و گفت با استفاده از گوشی تلفن همراه پدرش اقدام به خرید کرده و سپس پیامک‌های تراکنش بانکی را پاک‌ کرده است.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه در پایان آشنا کردن کودکان و نوجوانان با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی را یک ضرورت دانست و گفت: والدین برای کاهش تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی می‌توانند با استفاده از ابزارهای کنترلی نظارت دقیق‌تری بر فعالیت و رفتار مجازی فرزندان خود داشته باشند.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز