تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵

یک تن تریاک در کویر کرمان کشف شد

مأموران در بازرسی از خودرو مورد نظر یک تن و ۵۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.
کد خبر: ۳۶۹۳۴

یک تن تریاک در کویر کرمان کشف شد

 سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به مبارزه مقتدرانه مأموران انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر گفت: در پی انجام کار اطلاعاتی پلیس خراسان رضوی و عملیات ضربتی پلیس مواد مخدر کرمان، خودروی هایلوکس آفرود حامل یک تن و ۵۸ کیلوگرم تریاک توقیف کردند و یک متهم در این راستا دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس استان خراسان رضوی با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مقادیر زیادی موادمخدر از عمق کویر به مرکز کشور مطلع و این موضوع را به پلیس مواد مخدر کرمان اطلاع دادند.

وی بیان کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با تعقیب و مراقبت و اقدامات اطلاعاتی دریافتند فردی در پوشش خودرو آفرود و با شگرد کویر نوردی و گردشگری مقادیر زیادی مواد مخدر را تحویل گرفته و قصد انتقال آن‌ها به شهر کرمان و از آنجا به شهر‌های دیگر را دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: سه اکیپ از مأموران پلیس به محور‌های تردد قاچاقچیان اعزام و در نهایت پس از رؤیت هایلوکس آفرود به وی دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به حرکت خود ادامه داد، اما با هوشیاری پلیس و رعایت قانون به کارگیری سلاح ۲ لاستیک آن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از طی مسافتی متوقف شد.



استان کرمان به دلیل همجواری با استان‌های مرزی شرق کشور همواره محل تردد و ترانزیت قاچاقچیان و باند‌های مواد مخدر است که در راه مقابله با این پدیده شوم هزینه‌های مادی و معنوی زیادی نیر می‌پردازد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز