تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۲.۷۹°
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

شیوع نگران کننده امیکرون در این استان

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یک مورد سویه اُمیکرون در شهرستان بروجن شناسایی شده است، گفت: با ورود سویه جدید به استان باید نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشدید شود.
کد خبر: ۳۷۲۵۶

شیوع نگران کننده امیکرون در این استان

 غلامعلی حیدری با بیان اینکه حتی یک مورد مرگ و میر بر اثر ویروس کرونا در استان قابل قبول نیست، اظهار کرد: باتوجه به سرایت‌پذیری بالای سویه جدید اُمیکرون و جلوگیری از بروز پیک جدید باید فرهنگ‌سازی و اقناع‌سازی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن در دستور کار مدیران مربوطه قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لازم‌الاجرا بودن مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان گفت: جلسات قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در استان به صورت مستمر تشکیل و نسبت به پیگیری و اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا اقدام شود.

وی تاکید کرد: کارکنان دستگاه‌های اجرایی که دوز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند،حق حضور در اداره را ندارند، لیست این کارکنان احصا و برابر مقرارات باآن‌ها برخورد شود.

حیدری با بیان اینکه یک مورد سویه اُمیکرون در شهرستان بروجن از توابع چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است، یادآور شد: با ورود سویه جدید به استان باید نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشدید شود، همچنین فرماندار بروجن اقدامات لازم در جلوگیری از این سویه جدید را مدنظر قرار دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: تقویت طرح شهید سلیمانی در شرایط فعلی می‌تواند مسئولان دانشگاه علوم‌پزشکی را در مدیریت بیماری کرونا یاری کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز