تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
اخبار انرژی|برگزاری نخستین نشست توجیهی طرح احیای چاه‌های غیرفعال نفتی

برگزاری نخستین نشست توجیهی طرح احیای چاه‌های غیرفعال نفتی

نخستین نشست توجیهی طرح احیای چاه‌های کم‌بازده و غیرفعال نفتی با حضور شرکت‌ها و نقش آفرینان این طرح به میزبانی پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۲۶۱

برگزاری نخستین نشست توجیهی طرح احیای چاه‌های غیرفعال نفتی

در ادامه روندهای قبلی برای اجرای طرح احیای چاه‌های کم‌بازده و غیرفعال نفتی، ارکان مختلف طرح در نخستین گردهمایی سه شنبه، ۲۴ اسفندماه در مرکز همایش‌های کوشک حضور یافتند.

در این نشست سیاست‌های کلان از سوی محمداسماعیل کفایتی، پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، ابعاد فنی طرح از سوی علی براتی، معاون مدیریت نظارت بر تولید نفت شرکت ملی نفت و ابعاد اقتصادی-قراردادی طرح نیز از سوی امیر مقیسه، معاون مدیریت سرمایه گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت تبیین شد.

با توجه به اهمیت ارائه تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش بنیان و فناور و نیز نقش مهم سرمایه‌گذاری خطرپذیر در پیشبرد آتی طرح توسط شرکت‌های مذکور، نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و صندوق پژوهش و فناوری صنعت نفت نیز توانمندی‌ها، امکانات و ظرفیت خود را برای مشارکت با شرکت‌ها ارائه کردند.

در پایان این نشست، پنل پرسش و پاسخ برای تشریح جزییات طرح و شنیدن نظرات و پیشنهادهای شرکت‌های متقاضی برگزار شد.

محمدصابر کرم‌بیگی، معاون فناوری و نوآوری پارک نفت و گاز نیز در پایان این نشست اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان و فناور که توسط کارگروه ارزیابی اولیه حائز شرایط مقدماتی برای ادامه مراحل فراخوان تشخیص داده شدند، از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برای نشست دوم توجیهی و سپس جلسات ارائه مشخصات و انتخاب چاه‌ها دعوت خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز