تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰

افزایش فشارها برای بازگشت زودهنگام مسی

پس از ناکامی تیم ملی آرژانتین در دو دیدار ابتدایی خود در دور مقدماتی جام جهانی 2018، رسانه های این کشور، فشارها برای بازگشت زودهنگام مسی به میادین را بیشتر از قبل کرده اند.
کد خبر: ۴۰۴۰
اخبار معاصر: 4 مهرماه بود که لیونل مسی در دیدار بارسلونا مقابل لاس پالماس، در دقیقه 4 از ناحیه زانو مصدوم شد و زمین بازی را ترک گفت. بلافاصله تیم پزشکی بارسا اعلام کرد که مسی باید 8 هفته به دور از میادین باشد و اگر خوش شانس باشد و روند درمانی او خوب پیش برود، قادر خواهد بود روز 30 آبان در بازی مقابل رئال به ترکیب بارسلونا اضافه شود.

از سوی دیگر،پس از کسب تنها یک امتیاز در غیاب مسی از سوی تیم آرژانتین، در دو بازی ابتدایی دور مقدماتی جام جهانی 2018 برابر اکوادور و پاراگوئه،رسانه های این کشور، فشارها روی مسی برای بازگشت هر چه سریع تر را افزایش داده اند.

آرژانتین روز های 22 و 26 آبان، دو بازی بسیار حساس مقابل برزیل و کلمبیا پیش رو دارد و در صورت عدم نتیجه گیری، کارش به شدت گره خواهد خورد. این در حالی است که اگر مسی پیش از موعد مقرر به میادین بازگشته و برای تیم ملی کشورش به میدان برود، ریسک بازگشت مصدومیتش بالا خواهد رفت که ممکن است به قیمت از دست رفتن ال کلاسیکو برای وی تمام شود.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز