تهران ۱۲.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

تیم ما بدون مربی هم به المپیک می‌رود/ کواچ با این مصاحبه باید می‌رفت

کارشناس والیبال کشورمان گفت: کواچ با مصاحبه آخرش باید می رفت.
کد خبر: ۴۰۷۱

اخبار معاصر: ایرج مظفری گفت: کواچ باید از تیم ملی ایران می‌رفت به خصوص با مصاحبه آخرش که گفته بود با فدراسیون مشکل دارم و می‌خواهند مربی به من تحمیل کنند؛ من ۲ باخت بد بیشتر نداشتم و ۳ پله صعود کرده‌ایم.

مظفری: تیم ما بدون مربی هم به المپیک می‌رود/ کواچ با این مصاحبه آخرش باید می‌رفت

وی افزود: کواچ با این مصاحبه خودش پرونده خودش را بست و بعد از آن اعلام کرد که تغییرات را می‌پذیرد و با این روند جایگاهش را کلا نزد ما از دست داد. الان رفتن او به نفع والیبال ما است چون دیدگاهش را در مورد آینده والیبال ایران نمی‌دانیم. کواچ هم در تمرین دادن و هم در کوچ کردن و هم در زمان انجام بازی ضعیف بود و مدیریت خوبی نداشت.

وی ادامه داد: وقتی کواچ برای بازیکنانی که در تمرین با موبایل صحبت می کنند جریمه ۲۵ دلاری در نظر می گیرد یعنی کنار گذاشتن او یک تصمیم معقولانه است چون توان مدیریتی لازم را برای کنترل و هدایت تیم ملی والیبال را ندارد.

کارشناس والیبال کشورمان اظهار داشت: به داورزنی پیشنهاد می‌کنم هر مربی می آورد قراردادش تا پایان المپیک باشد و حرف گودرزی به عنوان وزیر ورزش را گوش کند که گفته بود مربی خارجی نباید کارفرمای ما باشد بلکه باید کارمند ما باشد. حتی شرط بگذارند اگر به المپیک صعود نکنیم ۷۰ درصد از قراردادش را پرداخت نکنند و با توجه به پتانسیلی که والیبال ما دارد قبول می‌کنند با این شرایط در تیم ما کار کنند. به نظر من تیم ما اگر بازیکنانش آسیب نبینند بدون مربی هم به به المپیک می‌رویم به شرطی که خوب تمرین کنند و نظم داشته باشند و یکدل باشند.

مظفری در پایان گفت: امیدوارم مربی بعدی تیم ملی ۳ تا کار بکند. اول اینکه تیم را به المپیک ببرد و دوم اینکه در المپیک بدرخشد و سوم اینکه فضای رشد را برای مربیان ایرانی مهیا کند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز