تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°

۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
اوحدی خبر داد:

افزایش آمار دفن شدگان ایرانی در عربستان به 29 نفر

رییس سازمان حج و زیارت گفت: پیکر 12 جانباخته دیگر در عربستان دفن شده است و به این ترتیب شمار دفن شدگان ایرانی در عربستان به 29 تن رسید.
کد خبر: ۴۰۸۸
اخبار معاصر:رییس سازمان حج و زیارت گفت: پیکر 12 جانباخته دیگر در عربستان دفن شده است و به این ترتیب شمار دفن شدگان ایرانی در عربستان به 29 تن رسید. افزایش آمار دفن شدگان ایرانی در عربستان به 29 نفر
سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین وضعیت مفقودین ایرانی حادثه منا اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها پیکر 12 تن از جان‌باختگان ایرانی دیگر نیز در عربستان دفن شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه به این ترتیب تعداد جان‌باختگان دفن شده در عربستان به 29 تن رسید، افزود: بر همین اساس جستجوها برای یافتن 36 زائر مفقود ادامه دارد.

اوحدی تاکید کرد: تعیین وضعیت این 12 تن قبلا صورت گرفته و هویت آنان محرز شده بود اما به دلیل جابه جایی‌های مکرر اجساد در عربستان و علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته، پیکرهای این قربانیان تحویل داده نشد.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: پیکر این جان‌باختگان در محل قبور الشهدای عربستان دفن شده است و به محض دریافت اثر انگشت، محل دقیق دفن قابل شناسایی خواهد بود.

انتهای پیام/
منبع:میزان
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز