تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

تقدیر مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز از همراهی و تلاش های اصحاب رسانه استان برای انعکاس اخبار سفر رییس جمهور

کد خبر: ۴۰۹۲۲

تقدیر مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز از همراهی و تلاش های اصحاب رسانه استان برای انعکاس اخبار سفر رییس جمهور

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: نوزدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز با دستاوردهای بزرگی همراه بود که با تلاش اصحاب رسانه استان منعکس شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، محمدرضا جهانشاهلو با بیان این مطلب نقش اصحاب رسانه البرز را در انعکاس کارآمدی نظام مهم ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با تعامل و همکاری مطلوب میان فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی استان و همپوشانی و هم افزایی صورت گرفته شاهد اطلاع رسانی دقیق و شفاف از رویدادهای این سفر نیمروزی بودیم.
وی افزود: در این سفر بیش از ۱۹۰ تن از اصحاب رسانه استان و همچنین عوامل صدا و سیمای استان درگیر موضوع اطلاع رسانی بودند که بر خود واجب می دانم از تمامی زحمات و خدمات آنان تقدیر و تشکر نمایم.
وی افزود: بزودی استاندار محترم طی گزارشی دقیق در مورد مصوبات و دستاوردهای ارزشمند این سفر برای اصحاب محترم رسانه و مردم شریف استان صحبت خواهند کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد با تلاش مسئولان ارشد استان و اطلاع رسانی دقیق از عملکرد خدمتگزاران نظام به شهروندان فهیم البرز شاهد حاکم شدن روح آرامش و تلاش مضاعف در البرز زیبا باشیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز