تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°

۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱

یورش گسترده شهرک نشینان به بخش قدیمی قدس و الخیل

صدها شهرک نشین صهیونیست با حمایت نیروهای اشغالگر صهیونیستی به بخش قدیمی نشین شهر قدس یورش بردند. گزارش ها همچنین از یورش گسترده شهرک نشینان صهیونیست به منزل فلسطینیان در الخلیل حکایت دارد.
کد خبر: ۴۳۴۸
اخبار معاصر: به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، شهرک نشینان به منازل فلسطینیان در محله « الجبل»، الجوهر، «جبل جالس» و دیگر مناطق قدس حمله کردند.
یورش گسترده شهرک نشینان به بخش قدیمی قدس و الخیل
در این یورش‎ها یکی از کودکان فلسطینی بر اثر پرتاب بطری های آتش زا از سوی شهرک نشینان زخمی شد.

شهرک نشینان همچنین تعدادی از ساکنان خانه هایی را که به آنها یورش برده بودند، بازداشت کردند.
گزارش‎ها همچنین از یورش صدها شهرک نشین صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر، به منزل فلسطینیان در الخلیل حکایت دارد.
به گزارش خبرگزاری سمای فلسطین از الخلیل، شهرک نشینان پس از آنکه با حمایت کامل نظامیان، وارد منطقه وادی الحصین و وادی النصاری در الخلیل شدند با شهروندان فلسطینی ساکن این مناطق درگیر شدند که در این درگیری‎ها دو نوجوان و یک جوان فلسطینی مجروح شدند اما نظامیان رژیم اشغالگر به گروه های امدادی اجازه ندادند به مجروحان کمک کنند.

یورش گسترده شهرک نشینان به بخش قدیمی قدس و الخیل

شاهدان خبر دادند: « گروهی از جوانان فلسطینی با آتش زدن تایر خودروها به مقابله با شهرک نشینان برخاستند اما نظامیان رژیم اشغالگر با بستن محورهای منتهی به وادی الحصین نه تنها به دیگر فلسطینان اجازه ندادند وارد این منطقه شوند بلکه با استفاده از گلوله‎های جنگی، پلاستیکی و گاز اشک آور به مقابله با فلسطینیان پرداختند.»

در خبری دیگر، در درگیری های بامداد یکشنبه میان نظامیان رژیم اشغالگر و اعضای گردان شهدای الاقصی در اردوگاه قلندیا، شمال شهر اشغالی قدس، سه نفر از شهروندان فلسطینی مجروح شدند.


یورش گسترده شهرک نشینان به بخش قدیمی قدس و الخیل


به گزارش خبرگزاری سمای فلسطین از قدس اشغالی، در این درگیری‎ها که بسیار شدید گزارش شده است سه جوان فلسطینی با اصابت گلوله جنگی، مجروح شده‎اند، درگیری ها پس از آن آغاز شد که نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه یورش بردند تا ده‎ها جوان فلسطینی مجبور شوند به مقاومت در برابر مهاجمان بپردازند.

نظامیان رژیم اشغالگر پس از یورش به اردوگاه به خانواده شهید طارق دویک  هشدار دادند 48 ساعت فرصت دارند منزلشان را تخلیه کنند، اشغالگران همچنین به منزل شهید ثائر ابوغزاله یورش بردند اما پس از وارد عمل شدن مبارزان گردان شهدای الاقصی و آغاز درگیری مسلحانه مجبور شدند از این منزل خارج شوند.
نظامیان رژیم اشغالگر پس از یورش به چند منزل دو جوان را بازداشت کردند و با خود بردند.


یورش گسترده شهرک نشینان به بخش قدیمی قدس و الخیل
در درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی شرق و شمال نوار غزه  نیز  19 فلسطینی زخمی شدند.
به گزارش فلسطین الیوم از غزه ، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد: 19 فلسطینی  به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده‎اند.
مناطق مرزی غزه به ویژه شرق اردوگاه  البریج در مرکز غزه و گذرگاه بیت حانون در شمال غزه بیش از یک هفته است که شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر صهیونیست است.
انتهای پیام/
منبع: شبکه خبر
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز