تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸

اتهام بزرگ عربستانی‌ها به تیم‌ملی والیبال؛ صغر سن داشتند

بازیکنان تیم ملی جوانان ایران صغر سنی داشته‌اند و در این زمینه تخلف انجام شده است.
کد خبر: ۴۵۷۹۷

اتهام  بزرگ عربستانی‌ها به ایران؛ صغر سن داشتند

به نقل از ورزش سه؛ عربستانی‌ها اتهام سنگینی را نسبت به تیم‌ملی جوانان والیبال ایران مطرح کرده‌اند.

 تیم ملی جوانان والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جوانان آسیا مقابل عربستان قرار گرفت و به راحتی هر چه تمام‌تر موفق شد حریف خود را در سه ست پیاپی شکست دهد و به نیمه‌نهایی مسابقات صعود کند.

بعد از این مسابقه، عربستانی‌ها ادعای عجیبی را مطرح کرده و اتهام سنگینی به تیم ملی جوانان والیبال ایران زده‌اند. در واقع آن‌ها مدعی شده‌اند که بازیکنان تیم ملی جوانان ایران صغر سنی داشته‌اند و در این زمینه تخلف انجام شده است.

باسم منتقل، سرپرست تیم ملی والیبال جوانان عربستان در این‌باره گفت: یک مشکل مهم درباره سن و سال بازیکنان ایران وجود داشت. مشخص بود که برخی از بازیکنان ایران تقریبا ۳۰ ساله بودند. من با ناظر بازی در این‌باره صحبت کردم و او به من اعلام کرد که با رئیس کمیته مسابقات این موضوع را مطرح و شکایتم را تقدیم بالاترین نهاد کنم تا عدالت اجرا شود.


نباید صرفا به مدارکی که تیم‌ها ارائه می‌دهند اعتماد کرد. آزمایش‌هایی هست که در عرض دو ساعت نتیجه را اعلام می‌کند. باید از این آزمایش‌ها گرفته شود چون ایران سابقه چنین تخلفاتی را دارد. بسیاری کشورها مثل اسپانیا و مراکش درباره نقض قانون توسط ایران در رابطه با سن و سال بازیکنان شکایت کرده‌اند. ما به خودمان اطمینان داریم و اصلا ساکت نخواهیم بود و به دنبال ارائه مستندات لازم برای ارائه شکایت‌مان هستیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز