تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

تعرض به 17 زن در پراید دودی

پرونده سیاه دو پسر جوان که با پراید دودی در خیابان‌های پایتخت پرسه می‌زدند و 17 زن و دختر را به دام خود انداختند و پس از آزار آنها اموال‌شان را می‌دزدیدند، دیروز به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
کد خبر: ۴۶۰۹

اخبار معاصر: رسیدگی به این پرونده از ششم فروردین امسال به دنبال شکایت یک دختر جوان که در پراید دودی مورد آزار قرار گرفته بود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

تعرض به 17 زن در پراید دودی

دختر جوان به پلیس گفت: «از محل کارم به خانه بر می‌گشتم که سوار یک پراید دودی شدم تا به خانه‌مان در حوالی خیابان گرگان بروم. در میان راه اما راننده تغییر مسیر داد. وقتی به او اعتراض کردم سرنشین دیگر خودرو به صندلی عقب آمد و به رویم قمه کشید. دستگیره در را کشیدم تا در را باز کنم و از ماشین بیرون بپرم اما در باز نشد. مردی که کنارم نشسته بود قمه را روی پهلویم قرار داد و سرم را زیر صندلی برد. دقایقی بعد وقتی ماشین متوقف شد متوجه شدم در یک اتوبان قرار داریم. آنها بدون توجه به التماس‌های من کتکم زدند و با فندک بدنم را سوزاندند. آنها همه اموالم و گوشی موبایلم را دزدیدند و پس از شکنجه و آزار وحشیانه، مرا کنار اتوبان رها کردند.» در حالی که دختر جوان شماره‌ای از پلاک خودرو مورد نظر در دست نداشت ردیابی عاملان جنایت سیاه در دستور کار پلیس قرار گرفت. دومین شکایت مشابه بیست‌وپنجم خرداد به دست پلیس رسید. 

زن جوان به ماموران گفت: «در میدان قزوین سوار یک پراید دودی شدم تا به میدان آذری بروم. اما در میان راه راننده و سرنشین دیگر خودرو به سمت اسلامشهر حرکت کردند. وقتی به آنها اعتراض کردم سرنشین خودرو به‌شدت مرا کتک زد. او و راننده پراید با تهدید چاقو همه اموالم را دزدیدند و مرا آزار دادند.»

ردیابی متهمان

در حالی که تلاش پلیس برای ردیابی خودرو مورد نظر ادامه داشت شکایت‌های مشابه به دست پلیس رسید و فرضیه سریالی بودم جنایت‌های سیاه قوت گرفت. پلیس در نخستین گام از تحقیقات به چهره‌نگاری رایانه‌ای پرداخت و رد یک مجرم پیشینه‌دار به نام فرهاد 25ساله را یافت که پیشتر به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر بازداشت شده بود. در حالی که تعداد شاکیان به 8 نفر رسیده بود فرهاد در منطقه خلیج فارس تهران بازداشت شد و همدست 21ساله‌اش به نام سعید را هم لو داد. دو پسر جوان که منکر جرم سیاه‌شان بودند پس از مواجهه حضوری با قربانیان به سرقت‌های مقرون به آزار اعتراف کردند و همدست دیگرشان را که فقط در سرقت‌ها حضور داشت، لو دادند. پلیس همچنین یک مالخر را در این زمینه بازداشت کرد. در حالی که تعداد شاکیان به 17 زن و دختر رسیده بود، دیروز پرونده به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به‌صورت ویژه و خارج از نوبت به آن رسیدگی شود.

تعرض به 17 زن در پراید دودی

حسین اصغرزاده، رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران در این زمینه به «فرهیختگان» گفت: «از میان شاکیان، فقط پنج نفر از آنها اظهار داشته‌اند از سوی دو مرد جوان مورد آزار قرار گرفته‌اند، به نظر می‌رسد تعداد شاکیان بیشتر از این باشد. اما همه 17شاکی به اتفاق گفته‌اند متهمان آنها را به‌شدت کتک زده، شکنجه کرده و اموال همراه‌شان را دزدیده‌اند. بعضی از آنها نیز گفته‌اند متهم سوم نیز در جریان سرقت‌های خشن حضور داشته است.» 

اصغرزاده ادامه داد: «متهمان که به پزشکی قانونی معرفی و سلامت روانی آنها تایید شده است، اعتراف کردند با خودرویی که پلاک آن را با یک پارچه پوشانده بودند قربانیان را بیشتر در مناطق غرب تهران، کرج و جاده کرج می‌ربودند و با تهدید قمه سر آنها را زیر صندلی خودرو نگه می‌داشتند تا به مکانی خلوت برسند. سپس بعد از ضرب و شتم و سرقت اموال آنها نقشه‌های سیاه‌شان را داخل خودرو اجرا می‌کردند.» 

این قاضی دادگاه کیفری گفت: «متهمان قرار است به‌زودی و به صورت فوق‌العاده محاکمه شوند. در صورتی که با توجه به ادله موجود جرم سیاه آنها اثبات شود بی‌شک به اعدام محکوم خواهند شد. با توجه به سایر جرم‌های آنها از جمله آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار، ضرب و جرح، تهدید با چاقو، قمه و شوکر مجازات سنگینی در انتظار آنها خواهد بود.»


انتهای پیام/

منبع: تابناک


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز