تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
در بازدید  محمدرضا غلامی، مدیرکل بازرسی استانداری البرز از مرکز ۱۳۷ شهرداری کرج؛

سامانه ۱۳۷ می‌تواند بازویی موثر برای انتقال مطالبات مردمی به مدیران باشد

تمامی سامانه های ارتباط مردم با مسئولان باید با اتخاذ تدابیر مناسب و کاهش فرایند انتقال درخواست شهروندان به مسئول مربوطه شتاب بیشتری گرفته و در کمترین زمان به درخواست مردم رسیدگی شود.
کد خبر: ۴۷۲۹۲

سامانه ۱۳۷ می‌تواند بازویی موثر برای انتقال مطالبات مردمی به مدیران باشد

 مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز با حضور در سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج از روند خدمت رسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج بازدید کرد.

 محمدرضا غلامی در این بازدید که با همراهی رئیس بازرسی فرمانداری ویژه کرج و مدیرکل بازرسی شهرداری مرکز انجام شد، ضمن خداقوت به کارکنان این سامانه مردمی بر ضرورت توجه آنان به مسائل و مطالبات مردمی و ارائه راهنمایی مفید تاکید کرد.

وی افزود: تمامی سامانه های ارتباط مردم با مسئولان باید با اتخاذ تدابیر مناسب و کاهش فرایند انتقال درخواست شهروندان به مسئول مربوطه شتاب بیشتری گرفته و در کمترین زمان به درخواست مردم رسیدگی شود.

این مسئول با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردمی است، تصریح کرد: از زمان انتصاب دکتر عبداللهی به عنوان استاندار البرز، بخش اعظمی از جلسات و‌ دیدارها، به نشست با اقشار مختلف جامعه و مردم اختصاص یافته است که خروجی آن باید منتج به رضایتمندی مردم شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز یادآور شد: ملاقات های مردمی استاندار البرز در روزهای سه شنبه هر هفته، برپایی چهارشنبه های جهادی در روزهای چهارشنبه هر هفته در محلات کم برخوردار استان و همچنین برپایی میز خدمت تحت عنوان جمعه های خدمت در مصلاهای نمازجمعه شهرستان های استان رویکردی کاملا مردمی به برنامه های دولت در استان البرز بخشیده است که جای تقدیر و تشکر از مسئولان و خدمتگزاران به نظام و انقلاب دارد.

وی افزود: در کنار دیدارهای مردمی و حضور مسئولان در محلات مختلف، سامانه ۱۳۷ نیز می تواند بازویی موثر برای انتقال مطالبات مردمی به مدیران شهری و استانی و حل مسائل و‌ مطالبات مردمی باشد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز