تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۲۰.۷۹°
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

بی اعتنایی مسئولین لیگ برتر به ایام محرم

از جمله مکان هایی که جمع کثیری از مردم در زمان و مکان خاصی تجمع می کنند حضور در ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی است. این در حالی است که از تقارن دهه ی اول ماه محرم با هفته نهم لیگ برتر هیچ استفاده ی بهینه فرهنگی نشده است.
کد خبر: ۴۷۸۶
اخبار معاصر: از جمله مکان هایی که جمع کثیری از مردم در زمان و مکان خاصی تجمع می کنند حضور در ورزشگاه ها و استادیوم های ورزشی است. این در حالی است که از تقارن دهه ی اول ماه محرم با هفته نهم لیگ برتر هیچ استفاده ی بهینه فرهنگی نشده است و امسال هم بی خیالی و سهل اندیشی مسوولان فرهنگی فدراسیون فوتبال را به وضوح می بینیم.
 
بنابر این گزارش، هر ساله شاهد از دست دادن فرصت های اینچنینی برای فوتبال و ورزش کشور هستیم. در این بی توجهی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، امور فرهنگی باشگاه ها و ورزشگاه ها سهیم هستند.

گفتنی است برخی ورزشکاران یا تماشگران به صورت خودجوش حرکت هایی را شروع میکنند که به دلیل عدم حمایت فراگیر واقع نمی شود.

شایان ذکر است، آخرین اطلاعیه فدراسیون فوتبال برای توجه و برپایی شعائر حسینی مربوط به آذر ماه سال 1391 می باشد و از آن سال تا کنون دیگر حتی اقدام به ارسال اطلاعیه هم نکرده اند. چه رسد به بخشنامه و ... .

 

در ایامی که شمار جرم و فساد در کشور به شدت کاهش می یابد؛ چرا فدراسیون فوتبال به فکر استفاده از موقعیت استثنایی محرم نمی افتد؟! موقعیتی که هم کمک به فضای فدراسیون می کند و هم حال و هوای بازیکنان و تماشگران راحسینی خواهد کرد.

 

  سال گذشته، باشگاه استقلال قبل از برگزاری مسابقه با باشگاه صبای قم ضمن بیانیه ای از تماشگران خود خواست به احترام ایام عزای سید الشهدا با پیراهن مشکی در ورزشگاه حاضر شوند.

حرکت های خودجوش از این قبیل در سال های گذشته بسیار داشته ایم اما فقدان حرکتی سازمان یافته و تشکیلاتی همواره در این بخش مشاهده می شد.

داشتن برنامه منظم ومدون برای ایام خاص سال نه تنها سبب بالا رفتن تعداد تماشاگران و احترام به آنان محسوب می شود، می توانند شاهد حضور امن تماشگران و جذب تماشگران بیشتر باشد.

آنچه خواسته ی مردم از مسوولین وزارت ورزش و جوانان است پرداختن به مسائل فرهنگی و اولویت دادن به آن هاست که این امر خواسته ی رهبر معظم انقلاب می باشد.

انتهای پیام/

منبع:روضه نیوز

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : لیگ برتر محرم 94
ارسال نظر

آخرین اخبار روز