تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵

بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در کمیسیون عمران

از سوی دیگر با تصویب این طرح کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای این خدمات در رعایت مقررات ملی ساختمان افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۴۸۹۰۱

 

به نقل از ایسنا؛ سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با حضور مسئولان ذی ربط در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

عبدالجلال ایری با تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی ربط مورد بحث و بررسی قرار گرفت.مواد ابتدایی طرح از جمله تعاریف موضوعات در جلسه امروز به بحث گذاشته شد.

وی در ادامه اظهار کرد: با اصلاح این قانون زمینه همکاری مابین وزارت راه و شهرسازی و سازمان های نظام مهندسی ساختمان و شهرداری ها و مراجع صدور پروانه و کنترل ساختمان و سازمان برنامه و بودجه کشور و صنوف ساختمان در بخش های نظارت و کنترل ساختمان بهبود خواهد یافت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر با تصویب این طرح کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای این خدمات در رعایت مقررات ملی ساختمان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز