تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

کیهان : چرا دشمن از حجاب زنان ایرانی عصبانی است؟

کمپین‌هایی در فضای مجازی، هم‌اکنون ده‌ها شبکه فارسی‌زبان با بودجه آمریکا، انگلیس، عربستان و رژیم صهیونیستی در تلاش‌اند تا یکی از اساسی‌ترین ارزش‌ها و هنجارهای جامعه یعنی حجاب و عفاف بانوی ایرانی را مورد هجمه قرار دهند
کد خبر: ۴۹۰۰۲

کیهان : چرا دشمن از حجاب زنان ایرانی عصبانی است؟

کیهان نوشت: فوت یک خانم جوان در چند هفته قبل اگرچه باعث مکدر شدن خاطر بسیاری از هموطنان و مردم دلسوز کشورمان شد اما همین اتفاق تلخ برای عده‌ای فرصت‌طلب، اسم رمزی شد تا با تحریف اصل حادثه و تولید بی‌وقفه اخبار منفی و دروغ حول محور آن و با بهانه و تخطئه موضوع حجاب و با حمایت کامل رسانه‌های معاند و ضد انقلاب روی احساسات مردم و جوانان موج‌سواری کنند.

البته مسئله حجاب برای این افراد طی سال‌های گذشته تنها به تحریف اخبار این‌چنینی محدود نبوده چراکه در نمونه‌هایی با راه‌اندازی کارزارهایی به نام «آزادی‌های یواشکی»، «نه به حجاب اجباری» و... سعی داشتند از یکی از اساسی‌ترین هنجارهای اجتماعی جامعه مسلمان ایران سوءاستفاده کنند و هر بار نیز از سوی زنان عفیف کشورمان تودهنی سختی خوردند.

غیر از این کمپین‌هایی در فضای مجازی، هم‌اکنون ده‌ها شبکه فارسی‌زبان با بودجه آمریکا، انگلیس، عربستان و رژیم صهیونیستی در تلاش‌اند تا یکی از اساسی‌ترین ارزش‌ها و هنجارهای جامعه یعنی حجاب و عفاف بانوی ایرانی را مورد هجمه قرار دهند و هر چند که این طیف از دشمنان با ژست و ادعای دروغین مدافع آزادی و حقوق زنان، حجاب را باعث محدودیت بانوان و مانع پیشرفت آنها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و... قلمداد می‌کنند اما درد اصلی آنها این است که اتفاقاً جمهوری اسلامی توانسته است با ارائه الگوی هویتی و تمدنی جدیدی که تمدن غرب را به چالش کشیده است شرایط رشد و تعالی و بروز استعدادهای زنان و دختران جامعه را با رعایت اصول اخلاقی و حفظ حجاب فراهم نماید و کارنامه‌ای پر بار در حقوق زنان از خود به جا گذارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کیهان حجاب
ارسال نظر

آخرین اخبار روز