تهران ۱۶.۹۹° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

آمریکا، سلطنت‌طلبان و منافقان سه ضلع مثلث اغتشاشات بودند

تعداد معترضان و آشوبگران نسبت به آحاد ملت ایران بسیار ناچیز است
کد خبر: ۴۹۰۶۰

آمریکا، سلطنت‌طلبان و منافقان سه ضلع مثلث اغتشاشات بودند

به نقل از ایسنا؛ فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: در اغتشاشات اخیر ۳ گروه در برابر ملت ایران ایستادند. گروه اول آمریکایی‌ها هستند که می‌دانند اگر بزنند می‌خورند و هر غلطی بکنند پشیمان خواهند شد. اما گروه دوم و سوم گروه‌هایی هستند که رسانه‌ها باید از آن‌ها طلبکار باشند و علیه آن‌ها به جامعه‌ جهانی شکایت کنند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست صمیمی با مدیران رسانه‌ها و جمعی از خبرنگاران استان قزوین که عصر سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ در سالن جلسات اقشار سپاه استان برگزار شد، خطاب به رسانه‌ها اظهار کرد: چرا باید اینترنشنال مرجع فکری جامعه ما شود، رسانه‌های داخلی باید علمدار این میدان باشند، در آن تاثیرگذار باشند، جامعه را به آرامش دعوت کنند تا مشکلات در آرامش حل شود.

وی عنوان کرد: در اغتشاشاتی که در کشورهای مدرن و پیشرفته رخ می‌دهد کسی حق ندارد به سمت کشته شدگان آن برود و یا در مراسم آنان حضور پیدا کند؛ اما نظام جمهوری اسلامی تمام درخواست‌های خانواده امینی را که مصیبت دیده بودند محقق کرد، با آن‌ها نهایت همکاری را نشان داد.

فرمانده سپاه استان قزوین در پاسخ به یکی از خبرنگاران بیان کرد: ما به دنبال جذب افراد فریب‌خورده دهه ۸۰ و ۹۰ هستیم و از آن‌ها ناامید نخواهیم شد. از لحظه شروع این اتفاقات تا به امروز به ملاقات بازداشت شده‌ها رفتیم، با روانشناسی و مباحث دینی روی آگاهی‌بخشی آن‌ها کار کردیم، معلمان را دعوت کردیم تا دانش‌آموزان را هوشیار و آگاه کنند، مطالعات پژوهشی متعددی راجع‌به سابقه تربیتی و خانوادگی آن‌ها صورت گرفته است، بچه‌های زیر ۱۸ سال بازداشتگاه نرفتند و این نشانه اوج رفعت اسلامی این نظام است.

رفیعی آتانی با بیان جوسازی‌های مسموم دشمن در فضای‌ مجازی اظهار کرد: فضای مجازی معتقد است که جمهوری ایران سقوط کرده است. آمریکا از شب ۲۲ بهمن ۵۷ می‌گوید شما روز بعد را نخواهید دید و الان در فضای رسانه می‌گوید شما ساعت بعد را نمی‌بینید. ما گول این لجن‌پراکنی‌ها را نمی‌خوریم. تعداد معترضان و آشوبگران نسبت به آحاد ملت ایران بسیار ناچیز است. نیروی انتظامی در برابر آنان دست بسته بود و این فرمان ولایت بود. معاون عملیات فراجای استان قزوین را کتک زدند اما این مسئول دست به اسلحه نبرد و این اوج ولایتمداری و جوانمردی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی از آن‌ها که ادعای تمدن داشتند نانجیب شدند. جمهوری اسلامی برای این هنرمندان و ورزشکاران دیگر چه کار می‌توانست انجام بدهد، این نظام به آنها آبرو داده، از این نظام است که به مقام و شهرت رسیده‌اند و باید از مقام و شهرت خود به نفع مردم استفاده کنند نه اینکه آب به آسیاب دشمن بریزند.

این مقام ارشد سپاه استان قزوین تصریح کرد: دولت هرگز مخاطب اغتشاشگران نبوده است. دولت کارهای بزرگی کرده، ۱۰۰ شهر کشور که با تنش آبی مواجه بودند طی یک‌سال گذشته سیراب شدند. دو اَبَر پروژه آبی خوزستان و همدان و پروژه آبیک در این دولت پیش‌ رفت. موفقیت‌های بین‌المللی دولت هم بر افراد حق‌جو پوشیده نیست. آن‌ها تمام تلاش خود را کردند که رئیسی وارد سازمان ملل نشود اما او با پای پیاده و در امنیت کامل به سازمان رفت و در اوج اقتدارش، منافقین اجیر شده هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

وی خاطرنشان کرد: ما باید مشکلات را در درون کشور حل کنیم وگرنه دیگران آن را با آتش‌زدن سطل‌زباله و بانک‌ها حل خواهند کرد، مراکز خدماتی را از بین می‌برند و به بسیجی و نظامی آسیب جدی می‌زنند. مشکلات داخلی و کمبودها قابل حل است.

فرمانده سپاه استان قزوین تشریح کرد: در این اغتشاشات ۳ گروه در برابر ملت ایران ایستادند. گروه اول آمریکایی‌ها هستند که می‌دانند اگر بزنند می‌خورند و هر غلطی بکنند پشیمان خواهند شد. اما گروه دوم و سوم گروه‌هایی هستند که رسانه‌ها باید از آن‌ها طلبکار باشند و علیه آن‌ها به جامعه‌ جهانی شکایت کنند.

وی ادامه داد: گروه دوم سلطنت‌طلب‌های هرزه‌گردند که هنوز با سرمایه‌های به یغما برده ملت ایران در حال خوشگذرانی هستند. اینها در زمانی که سر کار بودند بحرین و سرچشمه هیرمند را به اجنبی واگذار کردند، در زمان آن‌ها متفقین ۲ روزه ایران را گرفتند و شاه فرار کرد. تمسخرآور است که این‌ها ادعا می‌کنند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و برای این آب و خاک ابراز نگرانی می‌کنند.

رفیعی آتانی با بیان اینکه تاریخ قصه و رمان نیست که قابل تغییر و تحریف باشد، گفت: بلایی که این پدر و پسر بر سر ایران آوردند هرگز تغییر نخواهد کرد. الان به بهانه فوت خواهر مسلمان ایرانی کُرد ما بر کردستان تاختند، همان‌هایی که در زمان خود، کُردها را تبعید می‌کردند.

کردستان پاره تن ماست

این فرمانده ارشد سپاه استان قزوین گفت: کردستان پاره تن ماست. ۲۶ هزار شهید برای ایستادگی کردستان جان نثار کردند که ۵ هزار و۴۰۰ نفر آن‌ها از کردستان و پیشمرگان کرد بودند و مابقی به فرماندهی محمد بروجردی و محمود کاوه از سایر استان‌ها به کردستان اعزام شدند و تا پای جان در برابر کومله و دمکرات ایستادگی کردند.

وی با اشاره به منافقین به‌عنوان گروه سوم عامل اغتشاشات یادآوری کرد: به بهانه فوت خواهر ما خونخواهی می‌کنند و مطالبه‌گر شده‌اند، آن‌ها که جای جلاد و شهید را عوض کردند. قاتلان خواهران و برادران و امامان جمعه و پدران ما را تحویل بدهید بدانید که هر روزی اراده کنیم مقر منافقین را بر سرشان خراب خواهیم کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهار کرد: منافقان یک ایران‌ مجازی ساخته و ساقط کردند و با افتخار ریاست جمهوری آن را می‌پذیرند و همچنان در توهمات خود به سر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: اولین شاکی ضد انقلاب و سلطنت‌نشینان و آمریکا باید پدر مهسا امینی باشد چرا که آبروی دختر او به دست این گروه‌ها بر باد رفت. کسانی‌که خواهران و برادران فریب‌خورده ما را به میدان فرستادند در آن سوی مرزها نشسته و در حال عیش و نوش خود هستند و هرگز از این سربازان کف میدان خود پشتیبانی و حمایت نخواهند کرد.

رفیعی آتانی در پایان گفت: فریب‌خوردگان این جریانات، خواهران و برادران ما هستند که هر زمان آغوش جامعه برای پذیرش آن‌ها باز است. اینها سرمایه‌های این کشورند که باید برای حفظ و هدایت آن‌ها تلاش کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز