تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

امام جمعه نوشهر: ملت ایران هیچگاه تسلیم دشمن نمی‌شود

مسوولان امر باید با همدلی ، وفاق ، وحدت رویه ، مبارزه با گرانی ، اشتغال و بستر ازدواج جوانان را فراهم کنند.
کد خبر: ۴۹۴۷۰

امام جمعه نوشهر: ملت ایران هیچگاه تسلیم دشمن نمی‌شود

به نقل از ایرنا؛ امام جمعه نوشهر گفت: دشمن بداند ملت ایران در هیچ شرایطی تحت تاثیر شایعات قرار نخواهد گرفت و تسلیم دشمن نمی شود.

حجت الاسلام محمود مشایخ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته نوشهر افزود : ملت ایران در مذاکرات برجام و برنامه های دیگر آگاه شده اند و نقشه های شیطانی دشمن را نقش بر آب خواهند کرد و تاریخ گذشته برای آنان یک درس شده است.

وی بیان داشت : امروز دشمن همان دشمن است و راه ملت هم راهی است که امام حسن مجتبی (ع ) در پیش گرفت که به برکت خون شهدا مردم آگاه و بیدار شده اند دیگر آن صلح تحمیلی در دوران معاویه رخ نمی دهد چرا که آن روز مردم آگاه نبودند و تحت تاثیر آن فریب ها قرار نمی گیرند امروز اگر تعدادی جوان فریب خوردند اما عامه مردم بیدارند البته احتمال دارد دشمن لجاجت کند آن صحنه عاشورا تکرار شود.

امام جمعه نوشهر با اشاره حضور نخبگان در محضر رهبر معظم انقلاب یادآور شد : مسوولان باید برای تحقق منویات معظم له جامه عمل بپوشند و قدردان نخبگان باشند و با بهره گیری از همه ظرفیت ها از وجود این قشر توانمند جامعه استفاده کنند تا از کشور خارج نشوند.

مشایخ افزود : امروز دشمن با شایع پراکنی و دروغ پردازی همان رفتاری علیه ملت به ویژه جوانان ما اعمال می کند که آن زمان معاویه و طرفداران او علیه امام حسن مجتبی (ع ) انجام دادند البته امروز ایادی استکبار غرب با امکانات و تجهیزات بیشتر درصدد مسموم کردن و غبارآلود کردن فضاست به نوعی درصدد آن است ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی را جلوه دهد و جوانان ما را فریب و به بیراهه سوق دهد.

امام جمعه نوشهر تصریح کرد : باید زیرساخت ها را مصون سازی کرد و حقاق را برای فرزندان، دانش آموزان و دانشجویان تبیین کنیم و این روزها رزمایشی تحت عنوان اقتدار و امنیت از سوی نیروی زمینی سپاه در مرز جمهوری آذربایجان اجرا کرد که یکی از مهم ترین اهداف این رزمایش خنثی کردن توطئه ها و جریان های تجزیه طلب به ویژه کشورهای همسایه است این رزمایش نشان داد از مرزها غافل نیستم و مسوولان در حفظ امنیت داخلی و مرزها هستند.

امام جمعه نوشهر بیان کرد: همانطوری که دیروز سردار شهید سلیمانی امنیت ایران اسلامی و کشورهای همسایه را تامین کرد امروز هم این حماسه ها تکرار می شود دشمن باید بداند اگر اطراف کشور ما کانون توطئه قرار گیرد و امنیت کشور ما به خطر بیفتد، ملت ایران سکوت نمی کند.

مشایخ تاکید کرد : مسوولان امر باید با همدلی ، وفاق ، وحدت رویه ، مبارزه با گرانی ، اشتغال و بستر ازدواج جوانان را فراهم کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز