تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

قطر همکاری با شرکت‌های ارتباطی اسرائیلی در جام جهانی را نپذیرفت

ما خواستار کمک شما برای تضمین همکاری کشور میزبان جام جهانی با تمام کشورهای دیگر هستیم به ویژه آنکه موضوع به مسابقات بین‌المللی مربوط می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۹۳

قطر همکاری با شرکت‌های ارتباطی اسرائیلی در جام جهانی را نپذیرفت

به نقل از ایسنا؛ کشور قطر همکاری با شرکت‌های مخابراتی صهیونیستی برای پشتیبانی از سیم کارت‌های اسرائیلی را رد کرد.

 شبکه عبری زبان کان گزارش داد، پیش بینی می‌شود تعداد اسرائیلی‌هایی که برای تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال عازم قطر خواهند شد 10 تا 20 هزار نفر خواهند بود که مجبور هستند برای گوشی‌های تلفن همراه خود سیم کارت‌های قطری تهیه کنند.

در ادامه این گزارش آمده است: یوعاز هندل، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی با ارسال نامه به رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و مسئولان بلند پایه اتحادیه بین‌المللی ارتباطات وابسته به سازمان ملل متحد خواستار کمک آنها برای برقراری ارتباط با شرکت‌های مخابراتی قطری شدند که مذاکره با شرکت‌های اسرائیلی را رد کرده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این نامه آمده است: ما خواستار کمک شما برای تضمین همکاری کشور میزبان جام جهانی با تمام کشورهای دیگر هستیم به ویژه آنکه موضوع به مسابقات بین‌المللی مربوط می‌شود.

در صورت عدم همکاری کشور قطر تماشاگران اسرائیلی باید سیم کارت‌های شرکت‌های قطری را خریداری کرده تا بتوانند از شبکه تلفن همراه این کشور استفاده کنند. اما از سوی دیگر شرکت «هوت موبایل» رژیم صهیونیستی برای تماشاگران اسرائیلی شرایط خرید بسته‌ای را فراهم نموده که با استفاده از آن می‌توانند به شبکه ارتباطی قطر از طریق همکاری با شرکت بین‌المللی «Altice» متصل شوند که البته این مساله منوط بر موافقت کشور میزبان است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز