تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

شجاعی: هر تیمی‌ که اشتباهات کمتری داشته باشد پیروز میدان است

مسعود شجاعی بازیکن تیم فوتبال الغرافه قطر در نشست خبری که برای بازی فردای تیمش برابر لخویا برگزار شد، اظهار داشت هواداران منتظر یک بازی تماشایی باشند.
کد خبر: ۵۱۲۶

اخبار معاصر: مسعود شجاعی بازیکن‌ملی پوش کشورمان که در تیم فوتبال الغرافه قطر در این فصل توپ می‌زند در نشست مطبوعاتی تیمش که برای بازی فردا مقابل لخویا برگزار شده بود، بیان کرد: تمرینات خوبی را در هفته گذشته داشته ایم و کاملا آماده رویارویی با تیم لخویا هستیم.

این دیدار که از هفته اول لیگ ستارگان قطر به علت حضور تیم لخویا در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده بود، فردا برگزار می‌شود.

شجاعی در مصاحبه‌اش گفت: در هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم و کاملا آماده رویارویی با تیم لخویا هستیم و کادر فنی تمام تلاش خود را انجام داد تا تیم را به سطحی آرمانی برسد تا اشتباهات بازی گذشته را در این دیدار اتفاق نیفتد.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان افزود: لخویا تیم خوبی است، من سابقه بازی در مقابل این تیم را در فصل گذشته داشتم، این تیم بازیکنان خوبی را دارد و این دیدار فرصت خوبی برای هواداران است تا یک بازی تماشایی را ببینند و به نظرم هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد پیروز میدان است.

این دیدار فردا ساعت 5:30 به وقت محلی در ورزشگاه خانگی الغرافه برگزار می‌شود.




انتهای پیام/

منبع:فارس

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز