تهران ۱۱.۹۹° كمينه ۱۱.۹۹°  بیشینه ۱۲.۷۹°
۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

غالب مردم به حجاب و پوشش اعتقاد دارند

در واقع این بی حجابی‌ها بیشتر نشده‌اند بلکه از قبل بوده و الان عیان شده‌اند و آنچه ما نظاره گر هستیم جمعیت غالب معتقدین به حجاب و پوشش قانونی است.
کد خبر: ۵۱۹۹۰

غالب مردم به حجاب و پوشش اعتقاد دارند

به نقل از مهر؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: غالب مردم به حجاب و پوشش قانونی اعتقاد دارند.

حجت الاسلام محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در جشن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در سالن اجتماعات شهیدسلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، با اشاره به آیه ۴۸ سوره انفال اظهار کرد: شیطان اعمال انسان را زینت می‌دهد و در شرایط امروز که برخی از جامعه ما دچار گره‌های ذهنی شده‌اند، این زینت دادن شیطان بین جامعه جلوه پیدا کرده است و خیلی از مردم ما درگیر شدند و بعضی‌ها نتوانستند به درستی راه صحیح را تشخیص دهند.

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی بی حجابی‌ها در فضای جامعه، عنوان کرد: شاید یکی از موضوعاتی که مردم ما نگرانش شده‌اند و برای آنها ذهنیت ایجاد کرده بحث بی حجابی‌هایی است که می‌بینیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام اضافه کرد: یک وقت دچار خطای محاسباتی ذهنی نشویم که چرا فضای جامعه از این افراد پر شده است.

وی تصریح کرد: در واقع این بی حجابی‌ها بیشتر نشده‌اند بلکه از قبل بوده و الان عیان شده‌اند و آنچه ما نظاره گر هستیم جمعیت غالب معتقدین به حجاب و پوشش قانونی است.

حجت الاسلام نجفی در پایان بر اهمیت حضور بانوان برای تبیین در شرایط فعلی و زمان شناسی اشاره داشت.

در این مراسم از چند تن از پرستاران تجلیل شد و سرود ایران من بمان، با همخوانی حاضرین اجرا شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز