تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۸۴°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

حمایت از قانون جوانی جمعیت باید در اولویت برنامه تمام دستگاه ها قرار گیرد

تحکیم خانواده و فرزندآوری باید به صورت عملی در جامعه نهادینه شده و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید به درستی برای مردم بیان شود،اساتید و بزرگان جامعه نقش مهمی در تبیین این قانون دارند.
کد خبر: ۵۲۳۶۴

حمایت از قانون جوانی جمعیت باید در اولویت برنامه تمام دستگاه ها قرار گیرد

به نقل از ایرنا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید در اولویت کاری تمام دستگاه ها قرار گیرد و این کار جز با اراده محکم و حرکت جهادی امکان پذیر نیست.

مهدی زاهدی روز دوشنبه در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت افزود:هرچند تشکیل و تحکیم خانواده و فرزندآوری امری الهی است که نیاز به تقویت بنیه های اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی دارد اما تقویت قانون جوانی جمعیت و خانواده نیازمند هم افزایی، همکاری و حرکت جهادی و پیگیری مستمر دستگاه های ذیربط است.

وی اظهار کرد:تحکیم خانواده و فرزندآوری باید به صورت عملی در جامعه نهادینه شده و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید به درستی برای مردم بیان شود،اساتید و بزرگان جامعه نقش مهمی در تبیین این قانون دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان بیان کرد:باید کمیته ای متشکل از رابطان دستگاه های مربوط برای پیگیری مستمر در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ایجاد شود و در جلسات بعدی گزارشی از عملکرد دستگاه خود در این حوزه ارائه کنند.

زاهدی گفت:با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در کاهش نرخ جمعیت کشور و تاکید ایشان بر فرزندآوری در سالیان اخیر، قانون حمایت از خانواده تصویب شد و دستگاه های مربوط در حوزه ازدواج باید با هم افزایی نسبت به رفع موانع ازدواج و ازدیاد جمعیت گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:در برهه حساس کنونی دشمن به دنبال القای ناکارآمدی نظام و مسوولان است و تمامی ظرفیت و توان خود را در این زمینه به کار گرفته‌ و ما باید با تولید محتوای جذاب و تبیین و روشنگری خلاف این موضوع را ثابت کرده و خدمات دولت را به درستی بیان کنیم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز