تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

شورای مشورتی جوانان به سمت مساله محوری حرکت کند

با دستور نماینده عالی دولت در استان شورای مشورتی جوانان متشکل از جوانان دغدغه‌مند و اندیشه‌ورز در تمامی شهرستان‌های استان البرز تشکیل خواهد شد تا به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مشورت دهند.
کد خبر: ۵۳۵۳۷

شورای مشورتی جوانان به سمت مساله محوری حرکت کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه شورای مشورتی جوانان به سمت مساله محوری حرکت می کند، گفت: با دستور نماینده عالی دولت در استان شورای مشورتی جوانان متشکل از جوانان دغدغه‌مند و اندیشه‌ورز در تمامی شهرستان‌های استان البرز تشکیل خواهد شد تا به فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مشورت دهند. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ولی پوری در نشست با جوانان فعال فرهنگی، اجتماعی استان اظهار داشت: مطالبه درست از مسوولان در راستای حل مشکلات یک اصل بسیار مهم می باشد.
وی با بیان اینکه جوانان استان البرز با مطالبه گری آشنا هستند و بسیاری از مشکلات سال های گذشته به واسطه مطالبه درست و صحیح برطرف شده است.
ولی پوری تصریح کرد: همه می دانیم مطالبه بدون ارائه راه‌حل هیچ‌ مشکلی را در استان برطرف نمی‌کند.
وی گفت: از این رو همواره مطالبه‌ای تاثیر گذار است که راه‌حل کارشناسی برای حل مشکل را در اختیار مسوولان مربوطه قرار دهد.
در ادامه نشست بصام تبار سرپرست اداره کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری ضمن خیرمقدم به مدعوین حاضر در جلسه به اهمیت و هدف تشکیل شورای مشورتی جوانان استان پرداخت ، اظهار داشت: البرز، استانی سرشار از پتانسیل های مادی و معنوی با ظرفیت نیروی انسانی توانمند و جوانان مستعد در عرصه های فرهنگی،اجتماعی و...دارد وی افزود: هدف این است که شورای مشورتی با حضور شما جوانان با رویکرد مسئله محور تشکیل گردد، مسائل و مشکلات استان نه تنها در حوزه جوانان بلکه در کلیه اقشار و حوزه های مختلف جامعه شناسایی و برای کاهش تهدیدها، تبدیل تهدیدها به فرصت و تقویت نقاط قوت استان با ارائه راهکارهای کاربردی توسط خود جوانان قدم های موثری برای رشد و توسعه استان برداشته شود.
بصام تبار تصریح کرد: انتظار است مسائل را خود جوانان مطرح و توسط خود آنها نیز به مرحله عمل و اجرا بیانجامد و ما صرفاً وظیفه حمایت از شورا را بر عهده داریم.
وی تأکید کرد: این شورا فرصت بسیار مناسبی را فراهم می کند تا مسائل مختلف از زبان، نگاه جوانان متخصص با گرایش های مختلف فکری، سیاسی مطرح تا بتواند با برنامه ریزی ،همراهی و تعامل فعال،خروجی مطلوبی را به همراه داشته باشد.
در ادامه جوانان حاضر در جلسه ضمن معرفی خود با اشاره به سوابق و زمینه فعالیت ها ی فرهنگی و اجتماعی نظرات و ایده های مختلفی را در خصوص فضای حاکم بر جامعه، شناسایی مشکلات و روش های حل مسئله، مردمی سازی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، تقویت جبهه فرهنگی، دغدغه ها و چالش های حوزه جوانان و در نهایت در خصوص نحوه تشکیل و فعالیت شورای مشورتی جوانان مطالبی را عنوان نمودند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز