تهران ۱۵.۴° كمينه ۱۵.۴°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کارشناسی شان به درد برنامه رامبد جوان می خورد

بختیاری‌زاده: خواهش می‎کنم فردوسی‎پور از خندوانه کارشناس نیاورد

سرمربی استقلال اهواز با ناراحتی عجیبی در کنفرانس پس از دیدار تیمش برابر استقلال تهران حاضر شد و البته تیغ انتقاداتش به سمت داوران این دیدار بود.
کد خبر: ۵۴۰
اخبار معاصر:سیاوش بختیاری زاده در ابتدا با اعلام اینکه به دنبال احقاق حق مردم اهواز است گفت: نمی خواستم حرفی بزنم و اگر هم حرف دلم را می زنم قصد توهین ندارم. اما حق تمام شهرستان های اهواز این است که من حرف بزنم و حق شان را بگویم. هفته گذشته هم برابر ملوان چنین مشکلی برای ما پیش آمد.

وی ادامه داد: بنده با توجه به اینکه به آن صحنه ها مشکوک بودم منتظر ماندم کارشناس برنامه 90 درباره آن صحبت کند اما تا ساعت 3 -4 صبح خبری از پخش بازی ما نبود. زمان اذان صبح و در حالی که چشم هایم خواب و بیدار بود احساس کردم بازی ما را پخش می کند اما در ادامه طوری درباره بازی و صحنه های آن صحبت شد که به نظرم رسید برنامه خندوانه را می بینم.

وی ادامه داد: از طرف خودم و مردم اهواز به رامبد جوان تبریک و خسته نباشید می گویم که همه تلاش او این است که لبخند را بر لبان مردم عزیزمان بیاورد و من از عادل فردوسی پور نیز تشکر می کنم که پای صحنه های مشکوک ما ایستاد. البته از او خواهش می کنم از برنامه خندوانه کارشناس به برنامه اش نیاورد.

بختیاری زاده در ادامه گفت: درود به شرف داورانی که در نسل ما حضور داشتند و امروز من بازی را نباختم. من بازی را دیروز و پریروز باختیم. دلیل آن نیز استادیوم تختی است. قرار گذاشتند بازی را ساعت 9 بگذارند اما پای آن ایستادیم و همان 7 برگزار شد. گفتند استادیوم تختی مشکل نور دارد پس چرا نماینده مشهد در آنجا بازی کرد.

بختیاری زاده در ادامه اعتراض به داور این دیدار گفت: همه مردم خوزستان باید وقتی تیم استقلال را می بینند تعجب می کنند چون این تیم در فاصله 48 ساعت مانده به لیگ برتر آماده شد. درباره این بازی هم باید بگویم خطا را بهرامی انجام داد و اسماعیل نظر اخراج شد. همان بازیکنی که مامور مهار کریمی بود. ما کلی التماس کردیم اما داور ندید و نخواست التماس ما را ببیند. کمک داور پرچم می زند به نفع ما اما با سوت داور پرچم خود را برگرداند.

انتهای پیام/.
انتهای پیام
منبع: ورزش 3
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز