تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

آذربایجان شرقی/افزایش مصدومان انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر به ۶۵ نفر

عملیات اطفاء حریق ادامه دارد.علت حادثه در دست بررسی است.
کد خبر: ۵۴۰۸۷

آذربایجان شرقی/ انفجار کارخانه رنگ‌سازی با ۴۷ مصدوم در آذرشهر
به نقل از تسنیم؛ کارشناس اورژانس ‌‌آذربایجان شرقی گفت: این حادثه ساعتی قبل روی داد و ۲۵ مصدوم با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌های تبریز اعزام شدند که حال ۱۰ نفر از آنها مساعد نیست و ۲۲ نفر دیگر در آمبولانس اتوبوسی تحت درمان سرپایی قرار گرفته‌اند.

 مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی از انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر با ۲۵ مصدوم خبر داد.

حمید منجم در این ارتباط اظهار داشت: ساعت 12:42 امروز چهارم دی‌ماه حادثه انفجار کارخانه رنگ سازی در آذرشهر، شهرک سلیمی، صنایع اطلس فوم سهند گزارش و بلافاصله تیم‌های امدادی هلال‌احمر به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه تاکنون 20 مصدوم داشته که 2 مصدوم آن با تلاش نیروهای هلال‌احمر به مرکز درمانی منتقل شدند، افزود: براساس اطلاعات اولیه، انفجار در کارخانه رنگ‌سازی 25 مصدوم برجا گذاشته است.

‌مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه سه تیم شامل 15 امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر از شهرستان آذرشهر و شهر ممقان به همراه دو دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شده اند، تصریح کرد: عملیات اطفاء حریق توسط تیم های آتش نشانی ادامه دارد.

افزایش مصدومان انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر به ۵۰ نفر

با بیان این‌که این حادثه ساعتی قبل روی داد و تعدادی از مصدومان با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌ اعزام شدند، گفت: ۱۲ نفر در محل تحت درمان سرپایی قرار گرفته و مابقی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس اتوبوسی در حال ماموریت و امدادرسانی در محل هستند.

وی با بیان این‌که این حادثه آتش‌سوزی در شهرک شهید سلیمی آذرشهر رخ داده است، افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

ادامه دارد...

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز