تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

معاونت پارلمانی سازمان محیط زیست بی‌تعهدترین نهاد است

نماینده خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه «ابتکار» بیشتر به فعالیت‌های سیاسی علاقمند است تا کار تخصصی، گفت: بی‌اثرترین و بی‌تعهدترین معاونت پارلمانی میان وزاتخانه‌ها و نهادها، سازمان حفاظت از محیط زیست است.
کد خبر: ۵۴۳۵

اخبار معاصر: ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به دنبال تجمع اعتراض‌آمیز جمعی از کارکنان سازمان محیط زیست مقابل مجلس، اظهار داشت: حرف و حدیث‌های زیادی درباره سازمان محیط زیست و مدیریت این سازمان شنیده می‌شود.

معاونت پارلمانی سازمان محیط زیست بی‌تعهدترین نهاد است

وی با بیان اینکه حواشی سازمان محیط زیست نیاز به بررسی دارد تا مشخص شود در این سازمان دقیقاً چه می‌گذرد، افزود: خانم ابتکار قبل از هر چیزی یک فرد سیاسی است و بیشتر به فعالیت‌های سیاسی علاقه دارد تا کار تخصصی در سازمان حفاظت از محیط زیست.

آقامحمدی بر همین اساس یادآور شد: آقای رئیس‌جمهور اگر خانم ابتکار را در سمت‌های سیاسی به کار می‌گرفت قطعاً می‌توانست اثربخش‌تر باشد تا اینکه وی در یک سازمان کاملاً تخصصی و غیرسیاسی فعالیت کند.

وی تصریح کرد: سازمان حفاظت از محیط زیست نهادی است که برای حفظ منابع طبیعی و موجودات باید فعالیت کند اما متأسفانه رئیس این سازمان بیشتر در حوزه‌های سیاسی مشغول است و شاید بی‌اثرترین و بی‌تعهدترین معاونت پارلمانی میان وزاتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها، سازمان حفاظت از محیط زیست باشد مگر اینکه اتفاقی بیفتد و خانم ابتکار در مجلس حضور یابد.

نماینده خرم‌آباد در مجلس در پایان با بیان اینکه سیاسی‌کاری در سازمان حفاظت از مخیط زیست به مشکلات موجود دامن می‌زند، خاطرنشان کرد: خانم ابتکار باید بازنگری جدی در اقداماتش در سازمان محیط زیست داشته باشد، وقتی پرسنل یک سازمان مقابل مجلس تجمع و نسبت به روند موجود اعتراض می‌کنند، به معنای وارد شدن فشاری به آنان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز