تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

معاون پیشگیری از جرم قوه قضائیه: تلاش برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی ضروری است

فضای مجازی در دوران کرونا رها شده بود و در این ایام به دلیل نیازی که دانش‌آموزان به فضای مجازی داشتند، آسیب‌هایی به این قشر وارد شد و نیاز است همه تلاش‌ها برای کاهش آسیب‌ها به کار گرفته شود.
کد خبر: ۵۸۸۹۳

معاون پیشگیری از جرم قوه قضائیه: تلاش برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی ضروری است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: فضای مجازی نیازمند کار ویژه است و با رشد مداوم این فضا باید تلاش مضاعفی صورت گیرد تا خطرات و آسیب‌های آن کاهش یابد.

«اصغر جهانگیر» روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان خنداب در گفت و گو با ایرنا، افزود: یکی از مسایل اولویت‌دار، موضوع ارتقای آگاهی‌های عمومی است و همانگونه که مردم حقوق و تکالیفی دارند باید به درستی حقوق آنها تبیین شود.

وی تاکید کرد: در ماه‌های گذشته این امر مشهود بود که در حوزه‌های مختلف از جمله دانش‌آموزی، دانشجویی و دیگر حوزه‌ها به دلیل نبود آگاهی و اطلاع‌رسانی، مشکلاتی برای خانواده‌ها و جامعه ایجاد شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ادامه داد: تلاش می‌شود از طریق رایزنی با دستگاه‌های فرهنگی، ارتباط با مساجد افزایش یابد و از طریق کانون‌های مساجد و بسیج مساجد، مشکلات خانواده‌ها به صورت محله‌محور رصد شود و برای حل به موقع آنها اقداماتی صورت گیرد.

جهانگیر یادآور شد: فضای مجازی در دوران کرونا رها شده بود و در این ایام به دلیل نیازی که دانش‌آموزان به فضای مجازی داشتند، آسیب‌هایی به این قشر وارد شد و نیاز است همه تلاش‌ها برای کاهش آسیب‌ها به کار گرفته شود.

حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به شهرستان خنداب در راستای سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز