تهران ۱۳.۸۵° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی

تقابل زردپوشان بحران‌زده

یک دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در روز پنج‌شنبه برگزار خواهد شد تا چهره آخرین تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مشخص شود.
کد خبر: ۵۹۹۳
تقابل زردپوشان بحران‌زدهاخبار معاصر: سپاهانی‌ها با سرمربی جدید و البته موقت خود از ساعت 15 فردا رودرروی راه‌آهن قرار می‌گیرند تا بتوانند با صعود به مرحله نیمه‌نهایی ناکامی‌های خود در لیگ برتر را جبران کنند.

زردپوشان پس از تساوی ناامیدکننده مقابل قعرنشین لیگ برتر به همکاری خود با حسین فرکی پایان دادند. مدافع عنوان قهرمانی 6 بازی است که در کسب پیروزی ناکام مانده و تنها دو گل وارد دروازه حریفان کرده است. در نهایت مربی قهرمان دو فصل اخیر ترجیح داد از اصفهان خداحافظی کند.

مدیران سپاهان ابتدا مجید بصیرت را به صورت موقت جانشین فرکی کردند اما در اقدامی عجیب ناگهان محرم نویدکیا را که به تازگی به جمع زردپوشان برگشته به عنوان سرمربی معرفی کردند. اتفاقی که با استقبال شدید سکوهای فولادشهر مواجه شده و پیروزی در این بازی شاید حضور شماره 4 محبوب را روی نیمکت طولانی‌تر کند.

در مقابل راه‌آهن در همین ورزشگاه شکستی سنگین را مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد. شاگردان مهدی تارتار سه بازی است که موفق به پیروزی نشده‌اند و حتی یک گل هم وارد دروازه حریفان نکرده‌اند. پیروز این دیدار به مصاف برنده بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس خواهد رفت.


انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز