تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
برانکو:

محترمانه می‌گویم داورها باید شرم کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ : ما چهار شانس گلزنی داشتیم و در همان زمان قانونی 90 دقیقه باید پیروز می‌شدیم.
کد خبر: ۶۰۷۷
برانکو ایوانکوویچاخبار معاصر: برانکو ایوانکوویچ پس از شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: قبل از هر چیزی مایلم به بازیکنانم به خاطر بازی قهرمانانه‌ای که ارائه کردند، تبریک بگویم که واقعاً تمام انرژی خود را در زمین گذاشتند، جنگیدند و از خود مایه گذاشتند.

«بعد از 120 دقیقه ما باید پیروز می‌شدیم»،‌ وی با بیان این جمله ادامه داد: ما چهار شانس گلزنی داشتیم و در همان زمان قانونی 90 دقیقه باید پیروز می‌شدیم. انتظار می‌رفت در وقت‌های اضافه تیم اُفت کند، چون 100 دقیقه تیم ما با یک بازیکن کمتر بازی کرد و متأسفانه نتوانستیم به هدف‌مان که راهیابی به دور بعدی جام حذفی بود، برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: متأسفانه باز هم با داوری مشکل داشتیم. داوران دوباره در بازی ما تأثیر داشتند و آن چیزی که خیلی محترمانه می‌توانم بگویم این است که باید شرم کنند.

برانکو درباره صحنه اخراج ایمان صادقی و اینکه توپ به سینه این بازیکن خورد نه دست او و تصاویر تلویزیونی نشان داده که داور در صحنه اخراج صادقی اشتباه کرده است، اما کمک داور با اقتدار اعلام کرده که دروازه‌بان پرسپولیس باید از زمین اخراج می‌شد، گفت: متأسفانه در مورد همین موضوع هم نهایتاً دو روز صحبت می‌شود و مطلب نوشته می‌شود، ولی ما از حضور در نیمه نهایی جام حذفی بازماندیم. من احتمالاً دوباره به خاطر این صحبت‌هایم جریمه می‌شوم که چرا جرأت دارم شکایت کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تدبیری می‌شود اندیشید که اشتباهات داوری به این اندازه به ضرر پرسپولیس نباشد، عنوان کرد: متأسفانه این جور داوری، دوستداران و هواداران فوتبال را از این ورزش جدا خواهد کرد، چون هواداران فوتبال خواهان داوری عادلانه و بی‌طرفانه هستند. آنها بازی قهرمانانه می‌خواهند، بازی جوانمردانه می‌خواهند، روابط محترمانه می‌خواهند و به دنبال این هستند که تیم تواناتر و بهتر، پیروز شود. متأسفانه امسال تجربیات خیلی تلخی در عرصه داوری داشتم و به خاطر همین خیلی مأیوس و ناراحت هستم، چون من هر روز با بازیکنان کار می‌کنم و هر روز با آنها هستم. 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که با سایت این باشگاه صحبت می‌کرد، ادامه داد: می‌دانم چقدر مهم است انجام بازی خوب و نتیجه خوب و خب طبیعی است که بازیکنان از بازی جوانمردانه و احترام متقابل در بازی استقبال کنند، اما آنها مأیوس شدند و همه آن کارهایی که ما چه در کادرفنی و چه در باشگاه انجام می‌دهیم نقش بر آب شد. ما یک چیزی را به بچه‌ها یاد می‌دهیم، اما آنها چیز دیگری در زمین می‌بینند.

برانکو در خصوص اینکه چرا حتی پس از 10 نفره شدن پرسپولیس تیمش را دفاعی نکرده است و اینکه از دست دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی چقدر در روند بازی امروز پرسپولیس تأثیر داشته است، اظهار داشت: قطعاً بازی امروز تا حد زیادی تحت تأثیر داوری و اولین تصمیم داور بود. طبیعی است که این مسئله باعث خستگی بچه‌ها می‌شود. وقتی تیم حمله می‌کند و به دروازه حریف می‌رسد، بازیکنان دیگر توان و تمرکزی ندارند که بخواهند کار را تمام کنند، چون این مسائل به هم ارتباط دارد.

وی در مورد اینکه پس از این اتفاقات چه پیامی برای هواداران تیمش دارد، گفت: قبل از هر چیزی واقعاً از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که کل بازی ما را تشویق کردند و واقعاً می‌خواستند که ما نتیجه بگیریم، ضمن اینکه خواست ما را هم خوب شناختند. آنها جنگندگی بازیکنان ما را به خوبی شناختند و این برای بازیکنان ما یک جایزه بزرگ است، من امیدوارم که در بازی‌های بعدی به خودمان بیاییم و بازی‌های بعدی را هم در همین سطح و حد خوب ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد گل اولی که پرسپولیس از ذوب‌آهن دریافت کرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه گل را روی یک اشتباه جزئی خوردیم، اما باید درک کنیم که مرتضی قدیمی‌پور اولین بار بود که برای پرسپولیس در این سطح بازی می‌کرد. من قدیمی‌پور را درک می‌کنم و گله‌ای از او ندارم. مهم این است که همه ما سرمان را بالا بگیریم و راه‌مان را به سمت جلو ادامه بدهیم. 

برانکو در پایان گفت: یک بار دیگر تشکر می‌کنم از هواداران‌مان، واقعاً با این جور هواداران هیچ چیز نمی‌تواند ما را متوقف کند و ما راه‌مان را همچنان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز