تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
حجت‌الاسلام پناهیان:

مسئولان و خواص نسبت به " نفوذ" هوشیار باشند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: لازم است در میان مسئولان و خواص هوشیاری نسبت به "نفوذ" بیشتر باشد و تمام مسئولان باید بدانند که در معرض آسیب‌های نفوذ قرار دارند و در میان اطرافیان آنها چه با واسطه و چه بی‌واسطه قطعاً نفوذی‌هایی پیدا خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۵۴
پناهیاناخبار معاصر: حجةالاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، با اشاره به اهداف دشمن از نفوذ به کشور، اظهار داشت: باور نسبت به "نفوذ" باید در جامعه افزایش پیدا کند. هرچه بر اقتدار ما در منطقه و موقعیت نظام افزوده می‌شود خطر نفوذ بالاتر می‌رود.

وی ادامه داد: لازم است در میان مسئولین و خواص هوشیاری نسبت به این موضوع بیشتر باشد و تمام مسئولین باید بدانند که در معرض آسیب‌های نفوذ قرار دارند و در میان اطرافیان آنها چه با واسطه و چه بی‌واسطه قطعاً نفوذی‌هایی پیدا خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دشمنان همیشه می‌خواهند از طریق عده اندکی سرمایه‌های این ملت را به غارت ببرند. کشور انگلستان از همین راه بود که توانست بر کشور پرجمعیتی چون هند نفوذ پیدا کند و این روش‌ها را تکامل دهد.

پناهیان با بیان اینکه این روش‌ها ناشناخته نیست و اسناد لانه جاسوسی موجود است، گفت: دشمن به گونه‌ای بر روی تک‌تک افراد مطالعه دارد که شاید خود آنها نیز بر روی خودشان چنین مطالعه‌ای را نداشته باشند.

وی افزود: آنها نقطه ضعف‌ها و قوت‌های افراد را می‌شناسند. هر کسی که  به جایی رسید باید احتمال آسیب دیدن از سوی نفوذی‌ها را بدهد زیرا  ممکن است با یک خبر غلطی که به او می‌دهند و یا با یک القای غلط به برخی اخبار صحیح ، نفوذ در او صورت گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان گفت: بنابراین مسئولان باید مراقبت کنند، خود را در پناه خدا قرار دهند و به یک اندیشه محدود نکنند و مخالف و موافق هر موضوعی را ببیند تا بتوانند به‌درستی تصمیم بگیرند؛ در این صورت است که می‌توانند از نفوذ مصون بمانند.

انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز