تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

شناسایی افراد بی‌سواد در اولویت کار فرمانداری ها قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تاکید کرد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران افراد بی سواد در استان را شناسایی نمایند.
کد خبر: ۶۶۰۰۰

شناسایی افراد بی‌سواد در اولویت کار فرمانداری ها قرار گیرد



به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ولی پوری در اولین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی استان در سال 1402 گفت: ارتقای شاخص راهبردی سوادآموزی پس از انقلاب شکوهمند اسلامی از برگ‌های زرین این انقلاب است.
وی افزود: در این راستا دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این مهم دارد و برنامه ای مدون در دستور کار دارد.
وی با اشاره سیرۀ عملی امام خمینی (ره) افزود: تعلیم و تربیت در مکتب مقدس اسلام جایگاه رفیعی دارد و امام راحل عظیم الشان با تاسیس سازمان نهضت سواد آموزی در دی ماه 1358 این مهم را نهادینه نمودند.
ولی پوری افزود: فرمانداری ها با همکاری و هم افزایی با آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها از ظرفیت و مشارکت سازمان های غیر دولتی و مردم نهاد نیز استفاده نمایند.
معاون استاندار بر عزم جدی مسئولان دستگاه های اجرایی و همکاری با آموزش و پرورش تاکید کرد؛ افزود: ریشه کنی بی سوادی نیازمند تلاش همه دستگاه هاست.
وی با بیان اینکه زیرساخت لازم در زمینه ریشه کنی بی سوادی در 7 شهرستان و مناطق استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: شورای پشتیبانی سواد آموزی در تمامی شهرستان ها و مناطق استان تشکیل و تمامی مسئولان عزم جدی در کاهش وریشه کنی بی سوادی در استان اهتمام داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن تقدیر از اجرای طرح کوثر در آموزش و پرورش گفت: سیاست‌های کارگروه کوثر، در تصمیم‌سازی‌ها و ایفای نقش اجتماعی بانوان موثر است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز