تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
هفته پنجم لیگ برتر والیبال

بانک سرمایه در تهران پیروز شد

نخستین بازی هفته پنجم لیگ برتر والیبال به سود بانک سرمایه به پایان رسید.
کد خبر: ۶۶۴۷
تیم والیبال بانک سرمایهاخبار معاصر: مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه برای دیدار با تیم بدون امتیاز و ته جدولی کویر زاهدان، ترجیح داد بیشتر از بازیکنان ذخیره خودش استفاده کند به همین خاطر به بازیکنانی مثل لوکاژ ژیگالدو، شهرام محمودی و محمد موسوی استراحت داد. بازی در ست نخست، سخت‌تر از چیزی پیش رفت که بازیکنان بانک سرمایه انتظار داشتند. شاگردان اصغر نایینی با دفاع روی تور و بعضاً توپگیری‌های موثر، سد راه حملات بازیکنان بانک سرمایه شدند و تا امتیازات پایان حتی از حریف پیش بودند اما پوئن‌های سرنوشت‌ساز این ست نصیب تیم تهرانی شد و این ست با نتیجه 25 بر 20 به سود بانک سرمایه به پایان رسید.

در ست دوم، دفاع‌های روی تور بازیکنان کویر زاهدان، شاگردان کارخانه را کلافه کرده بود به طوری که وقتی تیم پرمهره پایتخت 14 بر 9 از حریف عقب افتاد، شهرام محمودی و ژیگالدو به جای سلیمانی و مهدوی وارد زمین شدند. محمد موسوی، تعویض بعدی بانک سرمایه بود تا ترکیب ثابت این تیم برای برگرداندن نتیجه ست دوم وارد زمین شده باشد. روند تیمی بانک سرمایه و سرعت امتیازگیری آنها با ورود بازیکنان ملی‌پوش این تیم بهتر شد اما امتیازاتی که در طول ست از دست داده بودند به حدی بود که جای جبران برایشان باقی نگذاشت. ست سوم با حساب 22 بر 25 به سود کویر زاهدان تمام شد. این نخستین ست برده نماینده زاهدان در لیگ برتر 94 بود. 

در ست دوم با وجودی که تیم سرمایه در تمام دقایق بازی از حریف پیش بود اما بازیکنان این تیم بسیار عصبی به کار خود ادامه می‌دادند. در این ست مهره‌های ملی‌پوش بانک سرمایه بسیار تاثیرگذار ظاهر شدند و نتیجه این ست 25 بر 18 به سود تیم تهرانی به پایان رسید.

شهرام محمودی، قطر پاسور ملی‌پوش بانک سرمایه در ابتدای ست چهارم به دلیل اعتراض به داور، کارت قرمز گرفت تا یک امتیاز فنی به حریف تعلق بگیرد. بازیکنان زاهدان تلاش زیادی کردند تا اختلاف امتیازات آنها با حریف بیشتر از 2 امتیاز نشود اما ست چهارم نیز با نتیجه 25 بر 20 به پایان رسید تا این بازی با حساب 3 بر یک به سود بانک سرمایه تمام شود. این چهارمین پیروزی متوالی شاگردان کارخانه پس از شکست هفته اول مقابل شهرداری ارومیه بود. 


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز