تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
با هدف اشتراک تجربه‌های داخلی و بین المللی؛

دومین سمینار در حوزه تزریق آب در میدان‌های نفتی برگزار شد

در این سمینار یک‌روزه تجربه عملیاتی شرکت‌های مختلف در زمینه تزریق آب به میدان‌های نفتی از سوی کارشناسان این شرکت‌ها ارائه و درباره آن بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۶۷۹۱۸

 

 

 


دومین نشت از سلسله نشست‌های اشتراک تجربیات داخلی و بین‌المللی مرتبط با تزریق آب و ازدیادبرداشت از میدان‌های نفتی به میزبانی پژوهشگاه صنعت نفت و به دعوت مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

به گزارش معاصر به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، سمینار یک‌روزه هم‌اندیشی و اشتراک‌گذاری تجربه مطالعاتی و عملیاتی در حوزه تزریق آب در میدان‌های نفتی، با حضور مدیران و کارشناسانی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این سمینار یک‌روزه مطالعات و پژوهش‌های انجام‌شده در زمینه امکان تزریق آب به مخازن هیدروکربنی کشور، همچنین تجربه عملیاتی شرکت‌های مختلف در زمینه تزریق آب به میدان‌های نفتی از سوی کارشناسان این شرکت‌ها ارائه و درباره آن بحث و تبادل نظر شد.

پژوهشگاه صنعت نفت به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز پژوهشی در زمینه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در سال ۱۳۳۸ از سوی شرکت ملی نفت ایران تأسیس شد و اکنون به‌عنوان یکی از سازمان‌های وابسته به وزارت نفت است که در سه حوزه بالادستی نفت‌وگاز، پایین‌دستی نفت‌وگاز، انرژی و محیط زیست فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز