تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
مهاجری:

دست من روی نیمکت خالی است

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: دست من روی نیمکت تیم خالی است و در برخی بازی‌ها مجبوریم به دلیل کمبود مهره تغییر تاکتیک دهیم.
کد خبر: ۷۱۵۱
رضا مهاجری

اخبار معاصر: رضا مهاجری در خصوص دیدار روز جمعه مقابل راه‌آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر و مشکلی که نیمکت ذخیره‌های پدیده دارد، گفت: در وقفه رقابت‌های لیگ برتر تمرینات خوبی انجام دادیم و از هر نظر آماده رویارویی با راه‌آهن هستیم. با توجه به نتایج بدی که در 3 یا 4 بازی اخیر گرفتیم برای احیای روحی تیم نیاز به پیروزی داریم.

وی ادامه داد: روند حرکتی تیم ما خوب است اما در برخی مواقع تمرکزمان را از دست می‌دهیم و گل‌های بدی هم می‌خوریم. در وقفه‌ای که در لیگ برتر شد از نظر روحی و روانی روی بازیکنانمان کار کردیم و از تیم‌ راه‌آهن هم آنالیز خوبی انجام دادیم. بازی با راه‌آهن فرصت خوبی است تا با برد در آن بازی، شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم.

مهاجری عنوان کرد: متاسفانه دست ما در نیمکت تیم خالی است و تعداد محدودی بازیکن داریم. در برخی بازی‌ها مجبوریم به دلیل کمبود مهره تغییر تاکتیک داده و از برخی بازیکنان در پست‌های مختلف استفاده کنیم. 3 یا 4 جای خالی در لیست خود داریم و قطعا در نیم فصل تیم را تقویت می‌کنیم. من اعتقادی به پر کردن لیست ندارم  و معتقدم باید بازیکن با کیفیت جذب کنیم.

سرمربی پدیده در خصوص محرومان و مصدومان برای بازی با راه‌آهن گفت: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم اما حسن جعفر و یونس شاکری مصدوم هستند و  معلوم نیست شاکری به بازی با راه‌آهن برسد. این موضوع به نظر کادرپزشکی تیم بستگی دارد.

مهاجری در خصوص هدف‌گذاری تیم پدیده در لیگ پانزدهم گفت: تیم ما پتانسیل تک رقمی شدن را در پایان لیگ دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پدیده مثل خیلی از باشگاه‌ها مشکل مالی دارد، تاکید کرد: خوشبختانه تا این لحظه مشکل مالی نداریم.

مهاجری در پاسخ به این پرسش که در نیم فصل در چه پست‌هایی بازیکن خواهد گرفت، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و خودم هم لیستی به مسئولان باشگاه نداده‌ام.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز