تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص):

آمریکایی‎ها جرات موضع‎گیری درباره تامین امنیت زوار اربعین را ندارند

امیر فرزاد اسماعیلی گفت: تمام سفرهای زمینی زائران اربعین رصد می شود تا خدای نکرده هواپیما و پهپاد متجاوزی بالای سر آنها جولان ندهد.
کد خبر: ۷۴۰۰
اخبار معاصر : امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با اشاره به جزئیات چگونگی تامین امنیت هوایی زوار اربعین گفت: ما به عنوان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) مجموعه هوا و فضای داخل خاک جمهوری اسلامی ایران را تا مرزهای خودمان و عراق رصد می کنیم و علاوه بر آن 150 کیلومتر هوایی هم با هماهنگی های صورت گرفته بین سنتر فرودگاه مهر آباد و سنتر عراق، تحت نظر داریم.

وی با بیان اینکه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) سفر زمینی زاِئران کربلا را نیز رصد می کند اظهار داشت: در طول این مدت تمام سفرهای زمینی زائران را رصد می شود تا خدای نکرده هواپیما و پهپاد متجاوزی بالای سر آنها جولان ندهد.

امیر اسماعیلی افزود: تمام هواپیمایی نیز که قصد ورود به نجف و یا خروج از آن را دارند تحت رصد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) خواهند بود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در پایان در پاسخ به سوال دوم خبرنگار میزان درخصوص موضع گیری احتمالی آمریکا نسبت به تامین امنیت زوار اربعین در خاک عراق توسط ایران گفت: آمریکایی ها جرات اظهار نظر در این زمینه را ندارند چرا که ما می خواهیم امنیت خاک و حرم خودمان را تامین کنیم و هیچ دلیلی برای موضع گیری آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز