تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
عراقچی:

تلاش داریم طی دو ماه آینده به مرحله اجرایی کامل برجام برسیم

معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه گفت: افتخار داشتیم در ابتدای سمینار سفرا در خدمت مقام معظم رهبری باشیم و رهنمودهای ایشان را ملاک کار خود در سمینار سفرا قرار بدهیم.
کد خبر: ۵۷۸۴
اخبار معاصر: سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه ضمن ادای احترام به بنیانگذار جمهوری اسلامی در حرم مطهر ایشان، گفت: مقام معظم رهبری طبق معمول لطف و عنایت خود را نصیب ما کردند و اظهارات محبت‌آمیزی را در رابطه با امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده وشخص آقای محمدجواد ظریف مطرح ساختند. همچنین رهنمودهایی ارائه کردند و مسائلی در خصوص اصول سیاست خارجی، الزامات لازم و تذکرات مربوطه را در این دیدار مورد تاکید قرار دادند که بسیار اساسی و مهم بود.

وی با بیان اینکه "رهنمودهای مقام معظم رهبری را ملاک کار خود قرار داده‌ایم و خواهیم داد"، تصریح کرد: با توجه به اینکه دیدار با ایشان مفید و تأثیرگذار است، تلاش بر این است تا ظرف مدت دو ماه آینده به مرحله اجرایی کامل برجام با در نظر گرفتن الزامات مورد تاکید ایشان برسیم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، روند اجرایی شدن این مسأله آغاز شده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند منطقه ما دچار چالش‌های متعدد است، مسلماً سیاست خارجی باید با یک نگاه راهبردی به این مسائل بپردازد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز