پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ° كمينه °  بیشینه °

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
اژه‌ای در جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری مطالباتی که در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور رییس قوه قضاییه مطرح شد

چهارمحال و بختیاری امروز چهارشنبه میزبان حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه بود و در این سفر رسمی یک روزه برخی از مسائل و مشکلات استان از جمله در حوزه قضایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

غرب آسیا محور اصلی گفت‌وگوها دیدار مهم پوتین و بشار اسد

بشار اسد نیز در مقابل گفت: روسیه و سوریه در دهه‌های گذشته آزمایش‌های سختی را پشت سر گذاشته‌اند.

خبر مهم یک فرمانده ارتش: کشیدن دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور

طرح انسداد مرزهای شمال شرق کشور با چهار گروه مهندسی ارتش و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در حال انجام است. قرار است یک دیوار 4 متری در طول مرز کشیده شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز رهایی یک محکوم از اعدام پس از ۱۰ سال

در این پرونده، فرد محکوم در شعبه ششم اجرای احکام کیفری کرج در انتظار اجرای حکم بود که با تلاش‌های انجام شده توسط قاضی این شعبه و برگزاری چندین جلسه با هدف صلح، منجر به رضایت اولیای دم شد.

سیدعباس صالحی انصراف چهره نزدیک به رهبری از حضور در وزارت ارشاد

سیدعباس صالحی که ظاهرا نفر اول انجمن‌ها و صنوف و چهره‌های فرهنگی هنری در معرفی به کمیته فرهنگی انتخاب وزیر دولت پزشکیان بوده، با ارسال متنی به رئیس این کمیته از حضور در وزارت ارشاد انصراف داد.

پلیس جدی‌تر از همیشه جریمه سنگین برای خودروهای فاقد معاینه فنی

با افزایش جریمه روزانه خودروهای فاقد معاینه فنی به 100 هزار تومان، پلیس نظارت جدی‌تری بر این موضوع خواهد داشت. علاوه بر کنترل‌های فیزیکی، دوربین‌های سطح شهر نیز خودروهای متخلف را شناسایی خواهند کرد.

روابط عمومی استانداری تهران تهران شنبه هفته آینده هم تعطیل شد؟

پس از اعلام تعطیلی ناگهانی ادارات دولتی تهران از روز چهارشنبه ظهر، بسیاری از شهروندان به‌دنبال پاسخ این پرسش هستند که آیا شنبه نیز تهران تعطیل می‌شود.

نژادبهرام: رفع فیلترینگ ضرورتی انکار ناپذیر است

زهرا نژاد بهرام، دکترای علوم سیاسی، مدرس دانشگاه و مدیرکل پیشین دفتر اجتماعی و انتخابات استانداری تهران: انتظار می رود دولت آینده ،دولت اطلاع رسانی و پاسخگویی و شفافیت باشد و شبکه های اجتماعی فرصتی برای تحقق آن است .

رییس قوه قضاییه خطاب به یک محکوم مهریه: من هم نمی‌توانم ماهی یک سکه بدهم

در جریان حضور رییس قوه قضاییه در زندان مرکزی شهرکرد، یکی از زندانیان محکومِ مهریه اعلام کرد که ناتوان از پرداخت یک قطعه سکه در ماه است، رئیس قوه قضائیه خطاب به این محکوم گفت که من نیز قادر به پرداخت ماهیانه یک سکه نیستیم.

محسن رضایی: بدون توقع و منت به دولت پزشکیان کمک کنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه بدون توقع و منت به دولت پزشکیان کمک کنیم، گفت: استفاده از شایستگان همه جناح‌ها، اقوام و نیروهای کارآمد نویدبخش دولتی موفق خواهد بود.

آخرین اخبار روز