پیام های خود را برای انتشار می توانید در قسمت "تماس با ما" ارسال کنید      
تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°

آرشیو

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟

بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ که از جمله مهم‌ترین نکات آن افزایش درآمد‌های مالیاتی و کاهش درآمد‌های نفتی است، نوزدهم فروردین در مجلس اعلام وصول شد و پیش‌بینی می‌شود تکلیف بخش دوم لایحه بودجه مشخص شود.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نگرانی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد توییت‌های وزیر امنیت داخلی و عضو کنست که به مسئولیت این رژیم درباره حادثه امروز در ایران اشاره کردند، موجب نگرانی دستگاه‌های امنیتی شده است.

رییس قوه قضاییه: در قضیه عفاف و حجاب باید با تدبیر عمل شود

رئیس عدلیه اظهار کرد: در قضیه عفاف و حجاب و برخورد با هنجارشکنان نیز باید با تدبیر و هماهنگی و همکاری عمل شود؛ قطعاً ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم؛

اورشلیم پست: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد

اورشلیم پست نوشت: اسرائیل به دلایل استراتژیک حمله منتسب شده به این رژیم به ایران را نمی‌پذیرد اما روشن نیست که چرا پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اطلاعات مربوط به این حمله را به رسانه‌های آمریکایی درز می‌دهد.

سخنگوی سپاه سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب و آن را اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن دانست.

سامانه پدافند هوایی وضعیت تبریز عادی است

صدای شنیده شده در بامداد امروز جمعه 31 فروردین در تبریز به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بوده است.

جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی سمنان رئیس‌جمهور: قاچاق کالا خنجری بر پشت تولید است/بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند

رئیس جمهور با بیان این‌که «برنامه جدی دولت مردمی حمایت از تولید، کار و کارگر است» گفت: همانگونه که وعده صادق با همت جوانان این کشور تحقق یافت و باعث ذلت رژیم صهیونیستی و حامیانش شد، جهش تولید نیز با مشارکت شما مردم و جوانان کشور تحقق خواهد یافت.

کشور سنگاپور جامعه‌ای که مرگ را کشت؛ راز عمر ۱۰۰ ساله مردم سنگاپور چیست؟

9 اصل طول عمر مردم سنگاپور عبارتند از: حرکت طبیعی در زندگی روزمره؛ داشتن هدف؛ داشتن روتین‌هایی برای کاهش استرس؛ توقف غذا خوردن تا مرز ۸۰ درصد سیری؛ مصرف بیشتر غذاهای گیاهی؛ عضویت در یک جامعه؛ حفظ روابط نزدیک با عزیزان ...

آخرین اخبار روز