تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸

۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونایی استان به ۳۶۹ نفر خبر داد و گفت: ۲۷۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ بیمار کرونایی قطعی و ۱۹ بیمار در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند.
کد خبر: ۱۳۵۶۶
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۷۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۹ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
وی تصریح کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۲۵۹ نفر (۸۹ درصد) بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: امروز ۲۷۲ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۳۸ درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد ۴۵ درصد، کهگیلویه ۱۵ درصد، دنا ۱۴ درصد و گچساران ۱۰ درصد هستند.
یزدانپناه عنوان کرد: درست است که‌ ما با سیر نزولی آمار مبتلایان مواجه شدیم و این را مدیون همکاری مردم هستیم. اما باید توجه داشت که با ساده انگاری نباید از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاسته شود.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی بیان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها و شست و شوی مداوم دست ها هرگز فراموش نشود.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز