تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
با حضور اسحاق جهانگیری؛

آغاز ساخت واحدهای مسکونی سیل زده در بندر امام خمینی

عملیات اجرایی احداث پنج هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل در سراسر خوزستان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و جمعی از مقامات کشوری و استانی، آغاز شد.
کد خبر: ۱۶۶۵۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، برای اجرای این طرح ۵۵ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات کم بهره ۱۳۰ میلیون تومانی به هر واحد اعطا می‌شود.

نهم آذر ۱۳۹۹ بر اثر بارندگی سیل آسا بخشی از مناطق شهرهای خوزستان از جمله ماهشهر و بندر امام در خوزستان با آبگرفتگی فراوانی همراه شد که خسارت‌های زیادی به مردم وارد شد.

سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال برای جبران خسارت دیدگان آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی به حساب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور واریز کرده که به محض ابلاغ و مشخص شدن بانک‌های عامل، پرداختی‌ها شروع می‌شود.

مناطق فاز سه، بلوکی‌ها، بلوار بهار، بلوار اندیشه، خیابان دادگاه، منازل بندر، صد دستگاه، شهرک مقداد و مناطق همچون نیزار یک و ۲ و کمپ B در شهرستان ماهشهر از جمله مناطقی بودند که بیشترین میزان آبگرفتگی را داشتند.

بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ آب شهرستان حمیدیه، بازدید از طرح بومگردی روستای الوه هویزه، دیدار با نخبگان استان خوزستان از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهوری در نخستین روز از این سفر است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز