تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
استاندار گیلان روز سه شنبه اعلام کرد؛

واگذاری ۳۰۴ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی در گیلان

در سومین روز از دهه فجر ۳۰۴ واحد مسکونی با حضور استاندار به مددجویان و توانخواهان بهزیستی گیلان واگذار شده است.
کد خبر: ۱۶۸۸۱
به گزارش پایگاه خبری معاصر، استاندار گیلان روز سه شنبه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: محرومان و نیازمندان ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند.

ارسلان زارع با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل ، به نقش اثرگذار ایشان در پیروزی و تحقق انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند این نظام اشاره و خاطرنشان کرد: به رغم تنگناها و دشواری‌ها در طول چهار دهه حیات جمهوری اسلامی؛ با هدایت ها و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب ، دستاوردها استمرار داشته و دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اذعان به اینکه همچنان با رفع محرومیت ها فاصله داریم افزود: در تلاش هستیم در این مسیر ، فعالیت‌های ارزشمند توسط نهادهای حمایتی ادامه داشته باشد و با اقدامات موثر خدمتگزاران، موجبات شادمانی خانواده های نیازمند، فراهم و نشاط اجتماعی تقویت شود.

گیلان دارای دو و نیم میلیون نفر جمعیت است. ۶۵ هزار خانوار به طور مستقیم از خدمات بهزیستی گیلان بهره می برند.

مدیرکل بهزیستی گیلان هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا افزود : این واحدها در مجموع با هزینه ای به مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

دکتر حسین نحوی نژاد اظهار داشت: از این مبلغ ۳۰ میلیارد ریال سهم سازمان بهزیستی، هفت میلیارد ریال سهم خیرین و ۱۹۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضی، قرارگاه خاتم الانبیاء، بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان است.

وی بیان داشت: از ابتدای اجرای طرح نهضت مسکن از سال ۸۸ تاکنون سه هزار و ۵۰۴ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان فاقد مسکن تحت پوشش بهزیستی استان گیلان واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان تعداد واحدهای مسکونی افتتاح شده در سال جاری را ۶۴۹ واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۸۳  واحد به خانواده های دارای دو عضو معلول و ۴۶۶ واحد مسکونی به سایر افراد تحت پوشش بهزیستی فاقد مسکن تحویل شد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون ۷۹۶ واحد مسکونی برای خانواده های تحت پوشش بهزیستی فاقد مسکن در دست ساخت است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز