تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد؛

سه هزار تن روغن تنظیم بازار وارد بازار کهگیلویه و بویراحمد شد

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از ورود بیش از سه هزار تن روغن تنظیم بازار به بازار این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۳۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر، سالار حسین پور، افزود: روغن تنظیم بازار بین فروشگاه‌های منتخب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هدف توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

حسین پور تصریح کرد: همچنین آخرین شکری که به استان وارد شده به میزان ۵۳۰ تن سهمیه خانوار است.

وی ابراز داشت: هر کیلو شکر فله‌ای هفت هزار و ۵۰۰ تومان و بسته یک کیلوگرمی هشت هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.

حسین پور با اشاره به مصارف صنف صنعت در بخش شکر، گفت: ۷۸۰ تن شکر برای مصرف صنف صنعت با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شد.

رئیس صمت استان خاطرنشان کرد: این سهمیه در اختیار استان قرار گرفته و اگر اصناف استقبال کنند، در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

حسین پور از جذب ۳۵۰ تن برنج در طی آخرین مرحله خبر داد و بیان کرد: دو روز گذشته توزیع این برنج به قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم انجام شد.

حسین پور با تاکید بر تأمین ذخیره مرغ منجمد، قیمت آن را ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان دانست و گفت: به میزان کافی مرغ منجمد در سردخانه‌های استان داریم و با صدور مجوز ستاد تنظیم بازار کشور توزیع خواهد شد.

حسین پور تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در استان ۲۷ هزار تومان بوده و قیمت مرغ گرم درب مرغداری هر کیلو بین ۱۹ هزار تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

حسین پور گفت: با شیوع بیماری‌های مرغ و عوامل دیگر تأثیر گذار، مقداری کمبود مرغ وجود داشته و مرغ داران نیز با توجه به خسارت‌های وارده در مقابل کاهش قیمت مرغ مقاومت می‌کنند.

حسین پور خاطرنشان کرد: سیاست تنظیم بازار بازگشت قیمت مرغ گرم به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و در درب مرغداری‌ها ۱۴ هزار تومان است.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز