تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴

کشف 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۲۶۳۸۵
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 8 سوداگر مرگ و کشف 2 تن و 575 کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "سراوان" و "سیب و سوران" با پشتیباتی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی سراوان به شهرستان سیب و سوران و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور بین 2 شهرستان، اعضای این باند مسلح را که با 5 دستگاه پژو 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در منطقه "دهانه آب انار" بخش "گشت "سراوان بودند، روئیت و آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح، پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی در حلقه محاصره مأموران انتظامی گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.
سردار طاهری عنوان کرد: در این درگیری نفس گیر که 2 ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، 8 سوداگران مرگ دستگیر شدند.

وی بیان داشت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاک سازی محل و در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان، 2 تن و 575 کیلو و 878 گرم مواد افیونی را شامل 2 تن و 220کیلو و 878گرم تریاک ، 325 کیلو گرم حشیش  و 30 کیلو گرم شیشه کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات، 3 قبضه سلاح کلاش به همراه 71 تیر جنگی  به دست آمده است، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند. انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مواد مخدر
ارسال نظر

آخرین اخبار روز