تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

نظر اکبر عبدی و عزت الله انتظامی در مورد فاجعه منا

بازیگر پیشکسوت سینما گفت: آنقدر حال خوبی ندارم که بتوانم در خصوص فاجعه رخ داده در منا صحبت کنم، فقط می توانم بگویم با بازماندگان حادثه منا همدردم.
کد خبر: ۲۶۸۳
اخبار معاصر:عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما تئاتر و تلویزیون در گفت و گویی کوتاه در خصوص فاجعه منا گفت: شنیدن چنین اخباری واقعا انسان را ناراحت و غمگین می کند.
 
وی افزود: این روز ها به دلیل عملی که داشته ام در حال استراحت هستم و آنقدر حال خوبی ندارم که بتوانم در خصوص این فاجعه صحبت کنم فقط می توانم بگویم با بازماندگان حادثه منا هم دردم.

عبدی:حادثه منا غمی بزرگ بر دلم نشاند/بااینکه حجاج ایرانی سودآورترین زائران برای دولت عربستان هستند،رفتار آنها با ایرانیها هیچ وقت خوب نبوده


اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص فاجعه منا گفت : وقتی که اخبار این حادثه را می بینم و می شنوم بسیار متاثر می شوم و این حادثه غمی بزرگ بر دلم نشاند.

وی در ادامه افزود:  در سال 66 نیز اتفاقی مشابه به فاجعه منا  برای حجاج ایرانی افتاده بود و متاسفانه آل سعود و مسئولین حج با ایرانی هایی که به زیارت خانه خدا می روند بسیار بد برخورد می کردند و واقعا جای تاسف دارد و هیچ وقت رفتار  آل سعود با حجاج ایرانی خوب نبوده است. 

اکبر عبدی تصریح کرد: زائران ایرانی که به مکه می روند بیشترین زائرانی هستند که از دنیا برای زیارت به عربستان می روند و این طبیعی است که ایرانی ها برای کشور عربستان سود آوری هم دارند اما با این حال به بدترین شکل با ایرانی رفتار شده است.


وی در ادامه بیان کرد: ما تئاتری با ژانر طنز و اجتماعی در حال اجرا داشتیم که به خاطر هم دردی با خانوادگان جانباختگان حادثه منا 4 روز است که آن را تعطیل کردیم و ما نیز با این خانواده ها عزادار شدیم.  اکبر عبدی خاطر نشان کرد: از خداوند می خواهم که به همه خانواده هایی که عزیزان خود را در این فاجعه از دست دادند، صبر بدهد.


انتهای پیام/ انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز