تهران ۲۵.۹۹° كمينه ۲۵.۹۹°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

آگهی استخدام والمارت، بیت‌کوین را صعودی کرد

کد خبر: ۲۸۷۵۴
آگهی استخدام متخصص حوزه رمزارز والمارت موجب شد تا قیمت بیت‌کوین روندی صعودی به خود بگیرد. بیت‌کوین در حال حاضر به دنبال رسیدن به کانال ۴۸ هزار دلاری است.


به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از تجارت‌نیوز، والمارت، بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای دنیا به دنبال ورود فعال به حوزه رمزارزهاست. این شرکت در لینکدین خود آگهی شغلی در حوزه رمزارزها زده است.

این آگهی موجب شد تا قیمت بیت‌کوین روندی صعودی به خود بگیرد. بیت‌کوین در حال حاضر به دنبال رسیدن به کانال ۴۸ هزار دلاری است.

بیت‌کوین در یک هفته گذشته بیش از هشت درصد بازدهی داشته است. این در حالی است که آلت‌کوین‌ها عملکرد به مراتب بهتری داشتند و کاردانو و ریپل بازدهی بالای ۵۰ درصدی را به ثبت رساندند.

بر اساس این آگهی، والمارت به دنبال استخدام فردی با انگیزه و پرشور در حوزه رمزارزهاست تا راهبرد ارزهای دیجیتال این شرکت را توسعه دهد. به طور ویژه، این موقعیت شغلی منجر به تقویت همکاری‌های این شرکت در حوزه رمزارز و افزایش سرمایه‌گذاری‌های آن در فضای ارزهای دیجیتال خواهد شد.


چند سالی است که والمارت در حال تجربه بلاک‌چین است. در سال ۲۰۱۸ این شرکت راهکار قابلیت ردیابی مواد غذایی شرکت IBM را برای برخی محصولات خود به کار گرفت.

با این حال هنوز مشخص نیست که محصول تولیدی والمارت در حوزه رمزارزها چه خواهد بود. این آگهی یک هفته بعد از این شایعه منتشر شد که شرکت آمازون می‌خواد یک ورود بزرگ به بازار رمزارزها داشته باشد. با این حال شرکت آمازون پذیرش بیت‌کوین به عنوان یک روش پرداخت هزینه محصولات خود را تکذیب کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : بیتکوین
ارسال نظر

آخرین اخبار روز