تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

فرماندار شمیرانات: ۵ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد

کد خبر: ۲۹۳۸۸
فرماندار شمیرانات با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اعلام کرد: پنج طرح عمرانی با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر، روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، "سید مهدی ساداتی" از اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه سد لتیان و حوزه آبخیزداری شهری، تعریض پل کلوگان، احداث رفیوژ میانی روستای امین آباد و احداث دیوار ساحلی در محدوده کمرخانی به عنوان طرح های هفته دولت امسال یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی روستای پس قلعه با اعتباری افزون بر هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان که شامل شبکه‌گذاری و علمک‌گذاری می‌شود نیز از طرح هایی است که به بهره‌برداری می رسد.

ساداتی گفت: در اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۸۰ فرصت شغلی برای شهروندان ایجاد و اعتباری بیش از ۲۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و بخش های لواسانات (شهر لواسان و ۲۰ روستا) و رودبار قصران (شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک، دربندسر و ۱۶ روستا) با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز