تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵

پیراهن تراکتور سبز شد +عکس

تمرینات تیم تراکتورسازی تبریز از امروز زیر نظر تونی اولیویرا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۸

اخبار معاصر: تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی بامداد دیروز وارد تبریز شده و از امروز رسما بعد از 10 روز تمرینات این تیم را برعهده می‌گیرد.

در تمرین امروز تیم تراکتورسازی سه بازیکن این تیم حضور نخواهند داشت. ایان رامزی به دلیل حضور در تیم ملی فیلیپین و محمدرضا اخباری و شاهین ثاقبی به سبب حضور در تیم ملی امید ایران در مسابقات زیر 23 سال غرب آسیا غایبان تراکتورسازی به شمار می‌روند.

پیراهن تراکتور سبز شد +عکس

بازگشت به زمین اختصاصی

تمرینات تیم تراکتورسازی تبریز بعد از یک هفته در کمپ اختصاصی این تیم برگزار شد. دور جدید تمرینات تیم تراکتورسازی بعد از تعطیلات 5 روزه، به دلیل ترمیم زمین اختصاصی این تیم در میدان چمن فجر عاشورا برگزار می‌شد.

با اتمام عملیات ترمیم زمین ورزشگاه اختصاصی تیم تراکتورسازی، تمرینات این تیم به کمپ خود بازگردانده شد و امکان حضور تماشاگران و خبرنگاران نیز فراهم می‌شود.

پیروزی در بازی تدارکاتی

تیم تراکتورسازی تبریز بعد از بازی با پرسپولیس در اولین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم هرماس دسته سومی رفت. در این بازی تیم تراکتورسازی در یک بازی آسان به برتری 6 بر 1 دست یافتند. حمزه یونس در این بازی هت تریک کرده و سه گل به ثمر رساند و سامان نریمان جهان دو گل و کاردوسو زننده دیگر گل تیم تراکتورسازی بودند.

پیراهن سبز از کجا سبز شد؟

تیم تراکتورسازی در بازی با هرماس تبریز با پیراهن سبز به میدان رفت. رنگ پیراهن تیم تراکتورسازی از سال‌های اولیه تاسیس این تیم قرمز بوده و پیراهن دوم این تیم سفید بود. در سال‌های اخیر تیم تراکتورسازی در چند بازی پیراهن دوم خود را به رنگ سیاه تغییر داده بود. اما این تیم هیچگاه پیراهن سبز بر تن نکرده بود و این برای اولین بار است که تراکتورسازی با رنگ پیراهن رقیب همشهری خود ماشین سازی به میدان می‌رود.

پیراهن تراکتور سبز شد +عکس

ماشین‌سازی نیز در دهه 50 چندین بار پیراهن قرمز بر تن کرده بود و حالا تراکتورسازان به تلافی در بازی دوستانه خود با پیراهن سبز رنگ به میدان رفتند.

انتهای پیام/

منبع:598

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز