تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

فال روزانه : فال امروز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰

فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کندفال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.
کد خبر: ۳۴۹۴۷
فال روزانه : فال امروز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰


 فال روزانه فروردین (فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )


غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را کور می‌کند. از حسادت دوری کن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده که تو و دیگران را آزار ندهد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

امروز یک روز هیجان انگیز است! اما اگر ترس های خود را مدیریت نکنید ، شک کردن مداوم شما را به به وضعیت بحرانی ماورایی می فرستد. این سخن بدین معنی نیست که شما می توانید بر قدرت های ماورایی پیروز بشوید ، بلکه بدین معنی است که با قبول کردن محدودیت هایتان و خودشناسی مجبور نخواهید شد چندین بار ابراز وجود کنید.

 شما امروز دوست دارید راه میان بری را امتحان کنید و یا بر مشکلی که دیگران نیز چندان توجهی بهش نمی‌کنند سرپوش بگذارید. شما وقتی این کار را بکنید، واقعا خوشحال خواهید شد. البته فقط برای یک مدت کوتاه! و حالا جهان برای شما زیاد بر وفق مراد نمی‌چرخد و نتیجه عملتان به خودتان بازخواهد گذشت! پس قبل از اینکه دست به کار احمقانه ای بزنید، داشتن نگرش منطقی بهتان کمک می‌کند که واقعیت ها را وارد زندگی تان کنید.

روحیه‌ای کسل و غمگین دارید و احساس می‌‌کنید این روحیه جلوی پیشرفت و موفقیت شما را گرفته‌است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و غصه‌ها را زمین بگذارید و با رویکردی شاد و با نشاط، زمینه را برای موفقیت‌های بیشتر آماده کنید. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. دامنه رابطه‌های‌ خود با افراد سرشناس و مهم را گسترش دهید. روز خوبی را برای عاشقی در پیش‌رو ندارید. در این شرایط بهتر است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان را به حال خودش بگذارید و بیش از حد ایشان را تحت فشار قرار ندهید. نقشه‌های جدیدی برای افزایش درآمد و پیشرفت آماده کنید.
شما سعی دارید که خودتان را جور دیگری نشان دهید اما بدانید که این رفتار با شخصیت شما سازگاری ندارند. بنابراین خود واقعی تان باشید. امروز فرصت آن را دارید تا در مورد رابطه عاطفی تان بیشتر فکر کنید. شما هنوز نمی دانید که کجای این رابطه ایستاده اید و چه می خواهید اما اگر همین حالا تکلیف تان را روشن نکنید، چیزهای زیادی را از دست خواهید داد. به زودی خبرهای خوبی در مورد کارتان خواهید شنید. با شخص فرهیخته ای برخورد می کنید، نصیحت های او را حتما به کار بگیرید که بسیار خیرخواهانه است. اراده و علاقه عوامل موفقیت شما هستند پس دست به عمل بزنید و به جلو پیش بروید، در انتظار چیزی هستید ولی تردید دارید. با برنامه ریزی برای انجام کارهای عقب افتاده از استرستان کم کنید.
 اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنی که در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌کنی به گنج قارون رسیدی که اینطور ولخرجی می‌کنی!!

فال روزانه اردیبهشت (فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )
 
باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

سیاره بخت شما یعنی ونوس امروز از سوی اورانوس تکان دهنده زنگ بیدار باش دریافت خواهد کرد! بنابراین شما چشم هایتان را به روی چیزهایی که درست جلوی رویتان قرار دارند باز خواهید کرد. همچنین قلب شما را به روی حوادث عاطفی خواهد گشود و شما با آغوش باز این وقایع عشقی را می پذیرید. آزاد بودن از قیود و سنت ها معمولا مورد پسند شما نیست ، اما امروز قادرید استقلال و فرد گرایی خود را به خوبی نشان دهید.

 شما امروز حس خوبی دارید و این حس کمکتان می‌کند تا از هر چیز ارزشمند به درستی استفاده کنید. شما می‌توانید به توانایی مثبت خود -یعنی دیدن پتانسیل‌های مثبت در هر موقعیتی و انگیزه دادن به دیگران برای پیش رفتن در جهت هدفتان- کاملا آگاهی داشته باشید. اما بیش از اندازه ایده خود را بزرگ جلوه ندهید، زیرا اگر مشخص شود که نمی‌توانید به تمام قول‌هایی که می‌دهید عمل کنید خیلی سریع حمایت دیگران را از دست خواهید داد!
برای کاهش اضطراب و نگرانی، به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. گرفتاری مالی برای شما ایجاد می‌شود و حساب‌ و کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی اجازه ندهید مشکلات مالی دوباره دردسری برای شما ایجاد کند. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌ها است که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگی‌تان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید. سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. وسواس بیشتری برای انتخاب دوست‌های‌ خود داشته باشید.

امروز بهترین زمان است تا به شرایطی که در حال حاضر در آن هستید، بیشتر بیاندیشید. شما باید بعضی چیزها را از زندگی تان دور بریزید تا فضا برای اتفاقات جدید باز شود. پس نترسید و با جسارت وارد عمل شوید. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، شما را وارد می کند تا احساسات خود را با فردی که به او علاقه دارید، در میان بگذارید. حتی اگر برخورد اول به دلتان ننشست، ناامید نشوید و ادامه دهید که نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت. یادتان باشد تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها، به آنچه که می شنوید دقت کنید. مدتی است از موضوعی رنج می برید که باعث ناراحتی شدید شماست، نگران نباشید به زودی این ناراحتی پایان می یابد. به شما یا یکی از بستگان نزدیکتان موقعیت کاری مهمی پیشنهاد می شود.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

فال روزانه خرداد ( فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )
 
این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

محیط پیرامون شما امروز خیلی بی نظم و ترتیب شده است و امکان دارد این اتفاق شما را از برنامه هایی که برای خود ترتیب داده بودید دور کند. اطرافیان شما ظاهراً امروز نسبت به همیشه سرشان شلوغ تر است و انگار این موضوع مسری شده است! شما کارهای خیلی زیادی پیش روی خود دارید که انجام دادن تمام آنها از توانایی تان خارج است. پس قبل از اینکه از پا بیفتید ، کارهایی که ملزم به اجام دادنشان هستید و تعهد داده اید را دراولویت قرار دهید.

 تحت تاثیر افکار و خیالات خود قرارگرفتن شاید در ظاهر مثل تفریح و سرگرمی‌بی ضرری باشد، اما نتیجه کار از تصورات شما درسرسازتر خواهد بود. الان شما قادر هستید آسمان آبی را هم به دیگران بفروشید! حتی اگر اصلا قابل دسترس نباشد. متاسفانه حتی کار سخت و زیاد و هم برای درست کردن تصویر قشنگی که شما از واقعیات زندگی برای خود ترسیم کرده اید کافی نیست. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید.
 

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و کار زیادی برای انجام دادن ندارید، اجازه ندهید امروز به بطالت به پایان برسد و فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و اعضای منزل اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش بگذارنید. نیازمند پولی هستید اما جایی برای نگرانی نیست چرا که امروز از جایی که فکرش را نمی‌‌کنید این پول به دست‌ شما می‌رسد. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارد و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که حواس‌ شما به انجام کارهای غیرضروری پرت شود و از کارهای مهمی که پیش‌رو دارید، عقب بیافتید. وقت با ارزش خود را با خوش‌گذرانی با دوستان و رفقا تلف نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان هر کاری که از دستش بر می‌آید را برای رضایت شما انجام می‌دهد. اما آن‌گونه که بایدوشاید قدردان زحمت‌های ایشان نیستید. قبل از اینکه ادامه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، در اولین فرصت به وی ثابت کنید که قدر زحمت‌های ایشان را می‌دانید.

شما پر از انرژی مثبت هستید و حتی در این شرایط که دیگران ناامیدند، می توانید نیمه پر لیوان را ببینید. سعی کنید که این انرژی تان را به دیگران نیز منتقل کنید زیرا تاثیر زیادی بر زندگی آنها خواهد گذاشت. امروز انرژی لازم را برای حل کردن مشکلات دارید. زمان خوبی است که آن را صرف رابطه عاطفی تان کنید. اگر مجرد هستید با کمک به دیگران شرایط خوبی برای آشنایی با افراد جدید برایتان پیش می آید. دست به کاری زده اید که نیمه کاره رهایش کرده اید، بهانه نیاورید به سراغش بروید و به اتمام برسانیدش. در مورد مشکلات عاطفی تان مژده که این شب تار به زودی تمام می شود و دلتان آرام می‌گیرید. خبری در مورد دوستی به گوشتان می رسد که به نظرتان واقعیت ندارد، شما وارد این بازی نشوید.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

فال روزانه تیر ( فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )
 
حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی کارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

شما احساس می کنید امروز یک نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم کارتان شده است. اگر شما می خواهید به تنهایی کاری را انجام بدهید لازم است با یکی از دوستان نزدیکتان یا فردی که فکر می کنید مانع کارتان شده و یا حتی افرادی که ظاهراً کاری به کارتان ندارند مبارزه کنید. سعی نکنید انتخاب های خود را برای افراد دیگر توجه کنید؛ فقط به آنها بفهمانید که این انتخابها شخصی نیستند. شما باید حین انجام دادن کارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید ، ولی لزومی ندارد به خاطر میل شخصی آنها کاری انجام دهید.

شما امروز در مورد ابراز وجود کردن تردید دارید، چراکه نمی‌خواهید حقایقی که دیده اید را بد جلوه بدهید. شما دوست ندارید کسی باشید که به دیگران خبرهای بد می‌دهد، اما فریب کسانی که از لباس‌های جدید امپراطور تعریف می‌کنند را نیز نمی‌خورید! بیشتر از اینکه به همه چیز نه بگویید بهتر است که اصلا چیزی نگویید. بحث کردن با کسانی که نمی‌خواهند اتفاقاتی که جلوی چشمشان رخ داده را ببینند فقط انرژی تان را تحلیل می‌برد.

سلامت خود را با ورزش و کارهای پرتحرک، تضمین کنید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید. در غیر این صورت، فردی که از ایشان پول گرفته‌اید، امروز آبروی شما را می‌برد. امروز بدون هرگونه خبر قبلی به مراسمی دعوت می‌شوید، این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید که اتفاق‌های خوشی در این مراسم رخ خواهد داد. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود. در این شرایط بهتر است بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. یکی از نزدیکان که وی را دوست خود می‌دانید، امروز به شما خیانت می‌کند. رابطه خود را با این فرد قطع کنید و در آینده بیشتر مواظب رفتار اطرافیان باشید. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا کمی به خودتان برسید و استراحت کنید. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌‌کشد. با آغوش باز این عشق را پذیرا باشید و به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر عاشق ایشان هستید.

بدبینی شما باعث شده که افراد زیادی را از خود دور کنید. شاید بد نیست که کمی قلب تان را بازتر بگذارید و انعطاف پذیری بیشتری در روابط تان به خرج دهید. امروز یک قرار ملاقات دارید. لازم نیست زیاد درباره آن نگران باشید زیرا امروز شانس با شما است و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. تلفنی به شما می شود که حاوی خبرهای عجیب است. بهتر است که قبل از باور کردن آن در مورد صحت اش پرس و جو کنید. برای کسی بمیرید که اقلا برای شما تب کند. در رابطه عاطفی تان کاری که دلتان با آن نیست انجام ندهید. از یک موقعیت کاری استفاده کنید. شاهد اتفاقی خواهید بود چشمتان را روی حقیقت نبندید. کاری را از روی عادت انجام می دهید ترکش کنید. هدیه ای دریافت می کنید که برایتان بسیار با ارزش است.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

فال روزانه مرداد ( فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )
 
عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست ، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست ، ولی اطرافیان تان به اندازه شما حواسشان را جمع نمی کنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برق های زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان می شود ، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله ابراز وجود کردن با راه های غیر مادی از سخاوتتان دفاع کنید.

ماه امروز در نشانه تان قرار دارد و بهتان یادآوری می‌کند حساسیت های جدید شما روی نقطه نظراتتان تاثیر می‌گذارد. افراد دیگر در مورد حوادثی که قرار است اتفاق بیفتد دید خیلی مثبتی دارند، و حتی اگر شما تردید داشته باشند احتمالا با آنها همراه می‌شوید. اما شما نباید در دام افکار جذاب و فربینده بیفتید. با زیرکی کار کنید و و بیشتر از رویاهای زیبای افراد دیگر به تجزیه و تحلیل خود اعتماد کنید.

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. در محل‌کار یا منزل با مشکلی روبرو می‌شوید، اما اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند. اجازه ندهید ناراحتی‌های امروز، مشکلات بیشتری برای شما ایجاد کند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم‌قلب دوست‌تان دارد. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. زندگی را سخت‌گرفته‌اید و بیش‌از‌حد ذهن‌تان را به حاشیه‌های زندگی مشغول می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به‌ غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید.

منتظر خبری هستید و این انتظار آنقدر طولانی شده که کلافه تان کرده است. شاید این خبر با تاخیر به دست تان رسد اما کمی صبر کنید تا آنچه انتظارش را می کشید به بهترین شکل به سر آید. اگر رابطه شما با شریک زندگی تان شکرآب شده است، عقب نشینی نکنید. بهتر است هر چه زودتر در گفتگویی رو در رو مشکل را حل کنید. به زودی فردی باعث می شود که شما قدم در مسیر جدیدی بگذارید که به نفع تان است. کارهای مهم زندگی را فراموش کرده اید و تنها به دنیال یک مقصود خود راه افتاده اید، شما کمی مردد هستید ولی حاضرید کمی دست به سوی هر خطری دراز کنید. برای تغییر در اوضاع زندگی کمی تلاش مضاعف کنید، به زودی نتایج خوبی خواهید گرفت. با شخصی روبرو می شوید که به نظرتان شبیه هیچ کسی که می شناسید نیست.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

فال روزانه شهریور (فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )
 
اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد کنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌کند.

در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران کودکی می تواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی که رخ داده شما را آشفته کرده است و دیگر نمی توانید به راحتیی به حس های خود اطمینان کنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آرزوها و نیازهای خود را کنترل کنید ، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترس ها و خیالات خود را با کسی که دوستش دارید در میان بگذارید.

امرور عطارد یعنی سیاره بخت شما تحت تاثیر سیاره ژوپیتر قرار می‌گیرد و هر فکر خیلی کوچک و بی اهمیت را تبدیل به رساله ای کاملا فلسفی می‌کند! شما حالا می‌توانید هر چیزی را با استدلال‌های عقلی توجیه کنید و این موضوع شما را تبدیل به مذاکره کننده ای موثر میی کند. اما متاسفانه دیدن جنبه منفی یک موضوع برای شما خیلی سخت است و شاید خیلی دیر شود. اگر در وهله اول دیدید که یک فکر و ایده زیاد خوب نیست پس بر خوب بودن آن اصرار نکنید. اگر این کار را انجام دهید انرژی و وقت باارزشتان را تلف کرده اید.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید. انسان صادق و درستکاری هستید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید کسی از صداقت و راستگویی ضرر نکرده است. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. در انجام کارهای روزانه کوتاهی نکنید و با به پایان رساندن سریع کارها، فرصتی را برای استراحت و تفریح پیدا کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از درناسازگاری با شما وارد می‌شود و حسابی اعصابتان را به هم می‌‌ریزد. در این شرایط بهتر است کمی از ایشان فاصله بدهید.

امروز وقت آن است تا اشتباهات زندگی خود را جبران کنید. به عنوان مثال اگر فردی را ناراحت کردید، به سراغش روید و از او طلب بخشش کنید. خودتان را سرزنش نکنید و به جای آن به تلاش تان ادامه دهید. مدتی ست که زندگی عاطفی شما آن طور که می خواهید پیش نمی رود اما نگران نباشید، سعی کنید که به جای منطق این روزها به ندای قلب تان گوش کنید تا راه درست را به شما نشان دهد. صبر و بردباری کلید موفقیت شماست. دوری تان سر خواهد آمد. برای انجام کاری خودتان را به آب و آتش می زنید. شنیدن خبری تلفنی شاد و امیدوارتان خواهد کرد، یک تنوع تازه در زندگی تان به بهتر شدن حال روحی تان کمک می کند. شخصی که نگرانش هستید سلامتی اش را به دست می آورد. حرفی که روی دلتان سنگینی می کند خواهید گفت.

استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

فال روزانه مهر (فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )

به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.

باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشکلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممکن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

شما امروز سعی می کنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید ، اما ممکن است علی رغم تمام تلاش های شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید ، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرف هایی که می زنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید ، مطمئناً شادتر خواهید بود.

شما امروز حتی اگر بتوانید قدرت‌های خیلی بزرگ پیش رویتان را مجسم کنید، حس خیلی خوب و مثبتی خواهید داشت. منظور ما این است که شما نسبت به همیشه واقع بین تر شده و مشکلات را نیز می‌توانید ببینید. اکنون شاید برای فراتر رفتن از شک‌هایی که به خودتان داشتید مبارزه کنید. خوشبختانه نگرش‌های منفی در وجود شما زیاد دوام نمی‌آورند، بخصوص اگر قبل از اینکه تصورهای غلط زندگی واقعی تان را تحت تاثیر قرار دهند آنها را از زندگی خود خارج کنید.

تنبلی را کنار بگذارید و زودتر از همیشه کارهای امروز را به پایان برسانید. برای رسیدن به موفقیت، قدر لحظه‌های زندگی خود را بیشتر بدانید. از فراگیری مهارت‌های جدید غافل نشوید. روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید و به لحاظ مالی نیز پولی خوبی به دست‌تان می‌رسد تا نگرانی‌های‌تان خاتمه پیدا کند. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. کارهای زیادی دارید، اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و برای ساعتی هم که شده از کار فاصله بگیرید و استراحت کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

از کارهایی که اخیرا در حال انجام هستید ناراضی می باشید و دوست دارید که تغییراتی به آنها دهید. همین امروز دست به کار شوید زیرا فردا دیر است. اگر چه موانع زیادی در مقابل تان قرار دارد اما شما از پس تمام آنها بر خواهید آمد. دوستی به شما پیشنهادی می دهد اما به دلیل عدم اعتماد کافی، در پذیرفتن آن دودل هستید. عجله نکنید، به خودتان زمان دهید تا تردید شما به یقین تبدیل شود. به زودی تغییری بزرگ در رابطه عاطفی تان ایجاد می شود که مدت هاست منتظرش بوده اید. دل به کسی بسته اید و فکر می کنید او از همه بهتر است، همه چیز را برای او می خواهید و برای رسیدن به خواسته‌هایش از هیچ خطری هراس ندارید، به نفعتان است که از راه درست و منطقی خارج نشوید. تصمیمتان برای گفتن حرفی عجولانه است، فریب ظواهر را خورده اید کمی صبور باشید تا حقایق بیشتری برای شما روشن شود.

باید آرامش خود را حفظ کنی. اگر با فکر و دوراندیشی خرج نکنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز کنی چون موقعیتی در انتظار توست که آینده مالیت را تضمین می‌کند.

فال روزانه آبان ( فال  جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )
 
دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

درست است که اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی کن نگاهت را به زندگی عوض کنی. این نگاه تازه توست که به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

شما احساس می کنید ناچارید کارهایی را انجام دهید که این کارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی توانید بدون اینکه مشکلی درست شود اقدامی بکنید. حتی اگر فکر می کنید با شما غیر منصفانه رفتار می شود بهتر است فعلاً کاری نکنید. پس سعی کنید کارهایی را انجام دهید که مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت کنید ، شما بعدها برای حل کردن این مشکل وقت کافی خواهید داشت.

شما امروز زیاد تمایل ندارید که خونسرد و تحلیل گر باشید، حتی اگر روش معمول شما در زندگی همیشه اینگونه باشد! شما تحت تاثیر احساسات عمیق خود هستید و آماده پریدن شده اید باهمه این احوال ترس و نگرانی تان در حالیکه مانع از رفتن به مراحل بعدی می‌شود، شما را نیز در هم می‌شکند. اما اگر فقط یک بار بتوانید بر محدودیت‌هایی که خودتان ایجاد کرده و دوستشان دارید غلبه کنید، آن وقت اوضاع بر وفق مراد می‌شود. اگر نمی‌خواهید از قوانین خود پیروی کنید، پس تغییرشان دهید.

کار مهمی را باید انجام دهید و موعد این کار سر رسیده‌است، اما کسالت دارید و قادر به پایان این کار مهم نیستید، این وضعیت زمینه نگرانی شما را فراهم کرده، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، چرا که زودتر از چیزی که فکرش را بکنید سلامت خود را بدست می‌آورید و فرصتی پیدا می‌کنید تا این کار ناتمام را به پایان برسانید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما بهتر است روی این فرد را زمین بیاندازید، چرا که اگر به ایشان پولی قرض دهید، هرگز روی پول‌تان را نخواهید دید. مرتکب اشتباهی شده‌اید، اما اعضای خانواده چشم بر این اشتباه می‌پوشند و به شما ثابت می‌کنند که در هر شرایطی از شما پشتیبانی خواهند کرد. انتظارهای بی‌جایی از اطرافیان دارید و با توقع‌های نادرست خود، آشنایان را تحت فشار قرار می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از دلخوری اطرافیان به دنبال ندارد. در نتیجه در اولین فرصت اخلاق خود را تغییر دهید و توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارید. در محل‌‌کار با شرایطی برای پیشرفت روبرو خواهید شد. این شرایط را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید. از همسر یا عشق‌زندگی‌تان درخواست کنید که انتظارات خود را از شما کاهش دهد.

این روزها مسائل آن طور که شما می خواهید، پیش نمی رود، اما نگران نباشید و آرامش خود را حفظ کنید. خیلی زود همه چیز به آرامش قبل بازخواهد گشت. شما فرد به شدت محتاط کاری هستید اما اگر می خواهید به مراد دلتان برسید باید به فردی که واقعا علاقه دارید، احساس واقعی خود را نشان دهید. در روابط عاطفی تان هر چه صادق تر باشید، بهتر است. اشتباهی مرتکب شده اید که به شما حس پشیمانی می دهد، بهتر است که گذشته را فراموش کنید و در صدد جبران آن برآیید. سری را که درد نمی کند دستمال نبندید، خودتان را با ادعایی بیجا به دردسر نیندازید، شما برای عزیز شدن لزومی ندارد این همه خودتان را تحت فشار بگذارید. برای انجام کاری احتیاج به اجازه و مساعدت شخصی دارید. به سراغ دوستی قدیمی می روید، بهتر است گله و شکایت نکنید.

رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌کند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

فال روزانه آذر ( فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )
 
تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر می‌کند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افکار را از ذهنت بیرون کنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

کسی با ارسال هدیه‌ای به تو ابراز علاقه می‌کند. وقتی این ابراز علاقه متقابل باشد، دوستی‌های شیرین و شادی آفرینی شکل می‌گیرد. بدون این دوستی‌ها زندگی سرد و بی‌روح می‌شود.

ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید یک آدم معمولی باشید ، بنابراین می توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد ، شما مشکل درست نکنید ، برای اینکه اگر یک بار دیگران را ناراحت کنید دیگر نمی توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

پرداختن به مسایلی که قبلا برای آنها زمینه سازی کرده بودید، به خصوص در مورد مسائل احساسی حالا برای شما تبدیل به موضوع مهم و سختی شده است. امروز حتی باوجود سیاره بخت شما که تشویق تان می‌کند به امیال آنی خود بها بدهید، عاقلانه تر است که به جای پیدا کردن دوستی های جدید، دوستی‌های قدیمی‌خود را از نو زنده کنید. اگر هم تنها هستید و دوستی ندارید، بهتر است به جای اینکه به دنبال پیدا کردن دوست باشید اول احساسات قلبی خود را تقویت کنید.

انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید. با ارتباط با افراد خلاق و نوآور، درهای تازه‌ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. به لطف این شرایط، لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار عشق‌زندگی‌تان تجربه کنید.

امروز حال و روز مناسبی ندارید. برای بهبود حالتان، کارها را رها و تا جایی که می توانید وقت تان را به استراحت اختصاص دهید. سعی کنید دور فکر کردن به مسایل مهم را خط بکشید و بیشتر زمان تان را با اطرافیان سر کنید. ارتباط با دیگران می تواند در بهبود حال شما موثر باشد. یک میهمانی دعوت می شوید که علاقه ای به رفتن ندارید، بهتر است که در آن شرکت کنید زیرا اتفاقات خوبی انتظارتان را می کشد. پذیرای مسافری خواهید بود که با خود خیر و برکت به همراه می آورد. با شخصی آشنا خواهید شد که داستان های تازه ای برایتان رقم می زند. کاری را پذیرفته اید که فشارش کمرتان را خم کرده، بهتر است تا دیر نشده کمک بگیرید. شخصی که برایتان مهم است پشیمان است او را ببخشید و عذرخواهی اش را بپذیرید.

تو فردی فعال هستی برای دوری از این کسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسکی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب کنی.

سعی کن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ کاری راحت‌تر از پول خرج کردن نیست. باید آینده نگر بود و فکر روزهایی را کرد که مشکلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

فال روزانه دی ( فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )
 
در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

شما می دانید که چیزی در زندگی تان تغییر کرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی کرده و نقشه بکشید. شما مجبورید از توانایی های جسمانی خود استفاده کنید ، اما نباید آن را صرف کارهای پوچ و بی فایده بکنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اکنون برای شما لازم و واجب است و فعالیت های منظم روزانه شما را برای آینده ای خوب آماده می کند

امروز امکان دارد ایده‌های فرد دیگری با ایده‌ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبی نیست که برای رسیدن به برتری نارضایتی تان را تبدیل به جنگی تمام عیار کنید. حتی اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتی که در جستجویش بودید را ایجاد نمی‌کند؛ این کار فقط موانع بیشتری را جلوی راه شما ایجاد می‌کند. اما شما با بازنگری کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه‌هایتان و دوباره تلاش کردن وقتی که همه آمادگی دارند، فرصت عالی برای نشان دادن هوشمندی و زیرکی خود دارید.

اهمیت بیشتری به رژیم‌غذایی‌تان بدهید و خوراکی‌های ناسالم را کنار بگذارید. برای حل مشکلات مالی از اطرافیان کمک بگیرید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

مدتی است آرام نشسته اید و تنها نگاه می کنید اما حال وقت آن است که بلند شوید و برای افکاری که در سر دارید وارد عمل شوید. اگر چه ممکن است با مخالفت های زیادی روبه رو شوید اما اجازه ندهید که دیگران مانع درخشش شما شوند. در محیط کار تغییری ایجاد شده که به شما استرس می دهد. سعی کنید که در این شرایط کوتاه نیایید و خودتان را به خوبی نشان دهید. نتیجه آن بهبودی شرایط مالی تان است. به دیگران کمک کنید حالتان بهتر می شود. از دوستان ناباب دوری کنید، شخصی قصد فریب شما را دارد. در راهی که قدم گذاشته اید پیروز می شوید و به چیزی که می خواهید می رسید. این روزها از همسایه تان غافل نشوید. در فعالیت های اجتماعی حضوری فعال دارید که در پی آن به نتایج مثبت و مطلوبی دست خواهید یافت.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی. 

فال روزانه بهمن (فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )

مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلکه در برخورد با یک دوست یا همکار هم ممکن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

این روزها باید منتظر یک خبر و یا یک اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنی که برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فکر هستی که کار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید ، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینه ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی ها برخوردار است و می تواند کمکتان کند. یا شاید شما می خواهید اقدام به کاری شراکتی بکنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید انجام دهید باید حواستان را جمع کنید ، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.

شما امروز می‌توانید هرکسی را قانع کنید که دیدگاه‌های مثبتی دارید و بر روی آنها پافشاری می‌کنید. اما شور و هیجان شما اصلا نمی‌تواند جایگزین کاملی برای کارهای دشواری که شما را به اهدافتان می‌رساند باشد. اگر خیلی بلند پروازی نکنید، می‌توانید برتمام موانع چیره شده و به موفقیت‌ها دست پیدا کنید، اما نباید فوری منتظر دیدن نتیجه باشید. این نتیاج بیشتر از آنچه شما انتظار دارید زمان و انرژی می‌طلبد.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهن‌تان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید، قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامت‌تان را به‌خطر بیاندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند. بی‌احترامی به اطرافیان چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه به نفع شماست که از امروز احترام بیشتری به اطرافیان بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را محرم‌راز خود بدانید و غصه‌های‌تان را با ایشان در میان بگذارید. بیش‌از‌حد خودتان را سرگرم حل مشکلات دیگران نکنید و خودتان را همیشه در اولویت قرار دهید. انجام کار مهمی که نیازمند هزینه زیادی است را به آینده موکول نمایید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.

شما عادت دارید که هر چیزی را پیچیده می کنید. اما امروز باید سعی کنید مسائل را از زاویه دید دیگری مشاهده و بررسی کنید، در غیر این صورت فشار زیادی رویتان وارد خواهد آمد. هر چه مسایل را ساده تر بگیرید، بهتر است. حال زمان آن است که به دیگران هم به اندازه خودتان اهمیت دهید و احترام و عشق و علاقه به آنها را فراموش نکنید. شما نیز روزی به آنها محتاج خواهید شد، پس محبت تان را از آنها دریغ نکنید. روزهای سختی را می گذرانید، آینده در دستان توانای شما و موفقیت در چند قدمی تان است، بر اعصاب خود بیشتر مسلط باشید. در محیط کارتان موفق و با اراده بالا هستید اما متاسفانه این محاسن موجب غرور شما شده، یادتان باشد شاخه درخت هرچه پربارتر باشد افتاده تر است.

بدن ما روزانه و تمام وقت برای حرکت کردن طراحی شده. حرکت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت کردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یک شراکت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

فال روزانه اسفند ( فال جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ )
 

سعی می‌کنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی که لزومی به اینکار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده کن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌کند.

اگر در نظر دارید در رژیم غذایی خود تغییراتی بدهید ، مطمئن شوید که برای این کار دلیل منطقی دارید. اگر به خاطر اینکه فردی را تحت تاثیر قرار دهید می خواهید شکر را از رژیم غذایی تان حذف کرده و یا به تمرینات بدنی خود اضافه کنید ، احتمالاً این کارها زیاد تداوم نخواهد داشت. هم اکنون تنها دلیل منطقی برای تغییر برنامه می تواند فقط و فقط حفظ سلامتی تان باشد و نه چیز دیگر!

شما امروز کارهایی زیادی دارید که باید تمامشان کنید، اما باید در برابر اتفاقات عجیبی که رخ می‌دهد تلاش‌های زیادی را متحمل شوید. حتی اگر احساس می‌کنید که درحال از پا افتادن هستید، سعی کنید از نظر معنوی خود را به حد کمال برسانید. شما غالب اوقات وقتی به مانعی ظاهرا غیر قابل عبور برمی‌خورید اعتقاد و ایمان خود را از دست می‌دهید، اما حالا آماده هستید که شجاعت به خرج داده و به همه نشان دهید که چه کسی هستید!

میان عقل و دلتان گیر کرده اید و برقراری تعادل میان آن دو برایتان کمی سخت شده است. زاویه دیدی که نسبت به گذشته داشته اید، احساسات شما را درگیر خود کرده است و حس می کنید شما را از پیشرفت باز می دارد. بهتر است گذشته خود را رها کنید و تنها از آن برای آینده خود درس بگیرید. زندگی عاطفی شما خوب است اما اگر سرزنش و نیشخند را از آن حذف کنید، بهتر هم می شود. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده، بهترین راه این است که با طرف مقابلتان رو در رو بنشینید و صادقانه صحبت کنید، این موش و گربه بازی شما را به جایی نمی رساند. با غم دم ساز نشوید، کاری برای خودتان بکنید حتی شده برای خودتان موسیقی بگذارید و در خانه برقصید، در خودتان فرو نروید.

کمی چالش های امروز زیاد هستند، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز